ریاضی سرا و دانلود
مطالب ریاضی لطفا با فایرفاکس وارد این وبلاگ شوید دانلود نرم افزار فایر فاکس درموضوع نرم افزار است

لرد اندروید 2013 – Lord Andoird

یک محصول ویژه برای کاربران اندروید

شامل 20 دی وی دی در برگیرنده هزاران بازی، نرم افزار و آموزش برای آندروید

لرد اندروید 2013

قیمت مجموعه لرد اندروید 2013: 35,000 تومان 

خرید به صورت پرداخت در محل | خرید آنلاین (با ارسال رایگان)

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 23 فروردين 1392برچسب:لرد 2013,,
ارسال توسط Amirreza
يكي از محبوب ترين بازي هاي موبايل براي گوشي هاي آندرويد تحت عنوان Fruit Ninja v1.6.2.10 كه در آن وظيفه قطعه كردن ميوه ها را برعهده داريد.بازي سرتاسر هيجان و جذاب با گرافيك بسيار خيره كننده و افكت گذاري زيبا كه شما را براي مدت ها سرگرم ميكند.
اين بازي برروي گوشي هاي آندرويد 1.6 به بالا قابل نصب و اجراست كه شما در آن بايد با انگشتان خود كه نقش نينجا را داريد ميوه ها را از وسط تكه تكه كنيدبازي اعتياد آور براي گوشي هاي داراي سيستم عامل آندرويد كه با حجم 18 مگابايت هم اكنون از سايت يك موبايل آماده دانلود مي باشد.
بازي بسيار محبوب نصف كردن ميوه ها براي آندرويد Fruit Ninja v1.6.2.10

ویراشگر.com دانلود - Download Link
yekmobile.com   حجم : 18 مگابایت
پسورد :  www.yekmobile.com 
  منبع ریاضی سرا 2013
قابل استفاده برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید
گزارش خطا




تاریخ: جمعه 23 فروردين 1392برچسب:بازی اندروید,,
ارسال توسط Amirreza
فیلم خارجی رسم سلحشور
تصویر بزرگتر...
 
 

فیلم خارجی رسم سلحشور



 

 

قیمت: ۲,۰۰۰تومان

sho

مجموعه کامل سریال طنز کلاه قرمزی 92

در قالب DVD

قابل پخش در کلیه پلیرهای صوتی و تصویری

کیفیت در حد عالی

همراه با (هدیه ویژه)

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 7.500 تـومان

*** براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اينجا را کليک کنيد ***

 




تاریخ: چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:فیلم رسم سلحشور,کلاه قرمزی 92,,
ارسال توسط Amirreza

دانلود گزارش فارسی pes 2013 با صدای مزدک میرزایی

دانلود گزارش فارسی pes 2013 با صدای مزدک میرزایی

.::دانلود گزارش فارسی pes 2013 با صدای مزدک میرزایی::.

 پست این ساعت سایت سپید دانلود رو اختصاص دادیم به گزارش فارسی مزدک میرزایی برای بازی جذاب Pes 2013 که چندی پیش نسخه نهایی آن روانه بازار شد.این گزارش همراه با کارشناسی در حین بازی هم هست که امیدواریم مورد قبول شما عزیزان قرار بگیره و راضی باشید ازش. اما باید بگیم که این فایل کاملا رایگان هست و هیچ مانع و محدودیتی برای آن گذاشته نشده.فقط شما باید این فایل رو از سرور سایت ما دانلود کنید و بعدش هم طبق آموزش نصب عمل کنید تا بازیتون با امکان گزارش فارسی باشه و ازش لذت ببرید. این فایل گزارش فارسی مزدک میرزایی رو میتونید همین الان با لینک مستقیم از وب سایت سپید دانلود دریافت کرده و از بازی کردن لذت ببرید.

 

 

مشخصات

حجم فایل : ۹۱۲ مگابایت

تاریخ انتشار : ۲۲:۱۵ – ۹۱/۱۰/۰۸

نویسنده :  سجاد موسایی

منبع : سپید دانلود ™

راهنمای نصب

۱ – پس از دانلود فایل ها، ابتدا با کلیک بر روی پارت اول و اجرا نمودن آن ؛ با استفاده از برنامه Setup قرار داده شده فایل ها را از حالت فشرده شده و exe خارج نمایید.

۲ – اگر احیانا با مشکل Extract شدن فایل فشرده مواجه شدید می توانید از قابلیت ۵% ریکاوری آن استفاده کنید.

۳ - از فایل قبلیتون که همون dt00_e.img هستش یک کپی برای خراب نشدن بازی گرفته و در جای مطمئنی ذخیره و اونو داشته باشید. به بیان ساده تر یک یک بکاپ از این فایل باید داشته باشید.

۴ - فایل با نام dt00_e.img رو در فولدر img بازی کپی و جایگزین فایل همنام قبلی نمایید.

۵ - وقتی وارد بازی شدید از قسمت :

System Setting > Language Setting > Commentary Language

زبان انگلیسی رو انتخاب کنید تا گزارش فعال بشه.

۶ – از بازی لذت ببرید.

رمز فایل ها

ندارد




تاریخ: سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:گزارش مزدک,,
ارسال توسط Amirreza
دانلود آخرین نسخه نرم افزار ویندوز مدیا پلیر ویندوز - Windows Media Player 11.0.5721.5145
نسخه جدید Windows Media Player 11.0.5721.5145  که از آن همانطور که میدانید , می توانید برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری  در ویندوز استفاده کنید. سایت پاتوق یو جهت دسترسی راحت و بدون محدودیت به این برنامه آن را بر روی سرورهای خود در ایران قرار می دهد تا کاربران ایرانی بتوانند با حداکثر سرعت ممکن آن را دانلود و استفاده کنند.
این برنامه برای پخش بعضی از شبکه های تلویزیونی Online مورد نیاز است. در ضمن بعضی کاربران این برنامه را به عنوان Player محبوب خود بر می گزینند.


دانلود فایل دانلود فايل  
حجم فایل: 25.1 مگابایت
پسوردپسورد فایل : www.patoghu.com
منبع منبع :ریاضی سرا 2013




تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا December 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده December 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) December 2012

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

سرانجام نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ منتشر شد ! چندی پیش نسخه جداگانه آپدیت سرویس پک ۱ که نهایی نیز بود ، در وبسایت دانلودها برای شما کاربران محترم قرار گرفت و هم اکنون نسخه ی نهایی ویندوز که همراه با نصب خود ویندوز می باشد برای شما آماده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معنای آن می باشد که تمامی نسخه های Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ۳۲ بیتی برای نصب کامل را برای شما به همراه دارد. همچنین اگر شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ را می خواهید که نصب کنید ، دقت داشته باشید که این مجموعه تنها برای آپدیت نسخه ۶۴ بیت می باشد که توضیحات کامل این موضوع در ادامه مطلب برای شما موجود است. همچنین ویژگی منحصر به فرد این نسخه با نسخه های قبلی ، کپی اصلی از دیسک اوریجینال ویندوز ۷ سرویس پک ۱ بوده که هیچ دستکاری در فایل های ویندوز نشده و ۱۰۰% اوریجینال می باشد. به عبارتی دیگر ، نسخه قرار گرفته در سایت ، همراه داشتن نسخه های Retail و OEM ویندوز بوده .به همین دلیل باید پس از نصب ، اگر خواستار نسخه کرک شده باشید ، ۲ کرک برای شما قرار داده شده که با استفاده از آن ها می توانید ویندوز خود را برای همیشه فعال سازی کنید و از آپدیت و نسخه کامل آن استفاده کنید. توضیحات کامل نصب و نکات اضافی در ادامه مطلب موجود می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

|به همراه دانلود با لینک مستقیم برای اولین بار در وبسایت های ایرانی|

 

win7 sp1 final دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1

 

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1 شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون سرویس پک ۱ را در یک DVD اوریجینال همراه با پکیج شیک از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:ویندوز 7,
ارسال توسط Amirreza

 

شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.
اما ویندوزی که امروز در وبسایت دانلودها به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

 

win8 all in one 36in1 cover بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:ویندوز 8,,
ارسال توسط Amirreza

 


فیلم کوتاه خنده دار
Stupid Burglar
دزد باهوش!
 

فیلم کوتاه خنده دار
Talking with Birds
صحبت با پرندگان
 

فیلم کوتاه خنده دار
Hair Trick
استعداد مویی!
 

فیلم کوتاه خنده دار
Talented Translator
مترجم با استعداد
 

فیلم کوتاه خنده دار
Ferrari 2013
برای علاقه مندان به اتومبیل:
فراری 2013

فیلم کوتاه خنده دار
Mountain Biking
دوچرخه سواری در کوه
 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

یکی از مفید‌ترین انواع محتوی موجود بر روی وب فیلم‌ها هستند که البته دیدن آنها در کشور ما با مشکلات بسیاری همراه است. همانطور که بارها در این وبلاگ نوشته‌ایم تعداد بیشماری از فیلم‌های موجود بر روی اینترنت آموزشی هستند و می‌توانند برای جامعه مفید باشند.

شما را با ۶ سایت برای یافتن فیلم‌های آموزشی آشنا کردیم و حالا در این نوشته می‌خواهیم ۱+۳ روش برای دانلود کردن فیلم‌های آنلاین را بررسی کنیم. بدین ترتیب می‌توانید فیلم‌های آموزشی مورد نیاز خود را دانلود کرده و آرشیوی را برای خود بسازید. {موارد ۱ تا ۳ این نوشته به دلیل تذکر کمیته فیلترینگ حذف شد.}

دانلود فیلم از یوتیوب

{موارد ۱ تا ۳ این نوشته به دلیل تذکر کمیته فیلترینگ حذف شد.}

4. آپارت

یک راه دیگری هم برای دیدن بدون دردسر ویدئوهای یوتیوب وجود دارد که البته کمی هم شرط و شروط دارد. با استفاده از این روش فیلم را نمی‌توانید دانلود کنید اما می‌توانید آن‌را قابل دیدن کنید. شرط اصلی استفاده از آپارت این است که در روزهای چهارشنبه٬ پنجشنبه و یا جمعه نمی‌توانید فیلم‌های یوتیوب را ببینید. پس در گام اول مطمئن شوید که در یکی از این روزها نیستید و سپس با مراجعه به پروفایل خود در این سایت لینک فیلم در یوتیوب را به آپارت داده و صبر کنید تا آپارات آن‌را منتقل کند. به یاد داشته باشید که در این روش کیفیت فیلم به شدت افت خواهد کرد ولی مزیت اصلی این روش امکان دیدن فیلم بدون استفاده از ادوات مربوط به فیلترینگ است.




تاریخ: چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

یک سوال مشترک در فرم ثبت نام سایتهای اجتماعی (از فیس بوک گرفته تا Vyoom)وجود دارد و آن تاریخ تولد است. از آن جهت که اکثر این سایتها با تاریخ میلادی کار می کنند همیشه نیازمند تبدیل تاریخ شمسی به میلادی هستیم.برای این کار من این سایت را پیدا کردم که تا به حال خوب عمل کرده. کافیست تاریخ شمسی را وارد کنید تا معادل میلادی آنرا به شما بگوید. این سایت حتی قادر است مناسبتهای آن روز را هم نمایش بدهد. البته تبدیل تاریخ شمسی به میلادی کار سختی نیست ولی من ترجیح می دهم هر کاری را آنلاین انجام دهم. اگر سایت بهتری برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی پیدا کردید من را هم خبر کنید.




تاریخ: چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

http://vatandownload.com/image/img/2ukyw4k0x4op3vwvu4j.jpg

Resolution : 1920x1080

امروز مجموع 40 عکس از برترین مناظر طبیعت با کیفیت بالا برای دانلود قرار داده ایم . امیدواریم مورد پسند واقع شود

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

همانطور که میدانید سیستم عامل اندروید فقط بر روی گوشی های موبایل نصب است و این سیستم عامل قابلیت های فراوانی دارد. آخرین ورژن از این سیستم عامل Android v4.0 Ice Cream Sandwich میباشد که این ورژن دارای ویژگی های زیادی نسبت به ورژن های قبل تر این سیستم عامل است.شاید شما تابحال نشندیده باشید که میشود یک سیستم عامل موبایل را روی کامپیوتر اجرا کرد! البته که چنین کاری امکان پذیر است.شما با استفاده از نرم افزار VirtualBox میتوانید این سیستم عامل را روی کامپیوتر اجرا کنید و حتی برنامه های جدیدی روی این سیستم عامل نصب نمایید و اجرا کنید! این سیستم عامل بر روی VirtualBox نصب گردیده و دیگر نیازی به نصب نمیباشد و شما فقط با دانلود نرم افزار VirtualBox میتوانید این سیستم عامل را اجرا نمایید و از اجرای بازی و نرم افزار های وِیژه اندروید بر روی آن لذت ببرید.در ادامه چگونگی اجرای این سیستم عامل رو در VirtualBox به شما آموزش خواهیم داد.شما هم اکنون میتوانید برای اولین بار در وب سایت های ایرانی این سیستم عامل را با آموزش اجرا بر روی کامپیوتر از سایت پی سی فور ایران دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:اندروید 4,,
ارسال توسط Amirreza

 

Toy Story-Smash It!حتماً انیمیشن های جذاب داستان اسباب بازی را دیده اید. این بار شرکت مشهور دیزنی سازنده بازی های Where is My Water و Temple Run بازی Toy Story: Smash It! را برای اندروید منتشر کرده است که خاطرات شما را زنده خواهد کرد. در این بازی در نقش کاراکتر BuzzLightyear بازی خواهید کرد و باید با شلیک به اهداف مختلف معماها و پازل ها را حل کنید. این بازی دارای 60 مرحله جذاب است که در آنها سعی می کنیم زرگ شیطان بزرگ را متوقف کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:بازی اندروید,,
ارسال توسط Amirreza

 

DragonValeدره اژدها یا DragonValeیک بازی استراتژیک اندرویدی است که در آن اژدهاهای مختلفی را از حالت تخم و کودکی تا بزرگسالی پرورش می دهید، به آنها غذا می دهید و از آنها نگهداری و مواظبت می کنید. همچنین می توانید دره اژدها را زیباسازی کنید و با شرکت در مسابقات اژدها جوایز جالبی کسب کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:بازی اندروید,,
ارسال توسط Amirreza

8th Floor-Secret of Castleبازی طبقه هشتم: راز قلعه یا 8th Floor: Secret of Castle برای دوستداران بازی های فکری ساخته شده است. در این بازی چرخ دنده های قرمز رنگ به صورت دائم در حال چرخش هستند و وظیفه شما چیدن چرخ دنده ها به صورتی است که قدرت به مقصد انتقال یابد و پرچم به اهتزاز در بیاید. این بازی دارای صد مرحله متفاوت است که هوش و استعداد شما را به چالش خواهد کشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:بازی اندروید,,
ارسال توسط Amirreza

نرم افزاری کارآمد که به واسطه استفاده از آن می توان به صورت حرفه ای تصاویر را ویرایش و مدیریت نمود. نکته کلیدی و مهم این ابزار سهولت در بهره گیری از امکانات مختلف و گوناگونی است که در نرم افزار گنجانده شده است. در نسخه معمولی فتوشاپ کاربران مبتدی مطمئنا نمی توانند به صورت حرفه ای از قابلیت های متعدد این ابزار بهره بگیرند اما در Photoshop Elements کاربر قادر خواهد بود تا افکت های مختلف را تنها با چند کلیک ساده و کمی حوصله و البته سلیقه به تصاویر مورد علاقه خود اعمال نموده تا خروجی بسیار جذاب تر از تصاویر ابتدایی باشد.
امکاناتی نظیر نقاشی با تمامی قابلیت های لازم ، اعمال نمودن جذاب ترین افکت ها برای رویایی کردن تصاویر ، اضافه کردن متن ها به تصاویر درست به مانند فتوشاپ نسخه معمولی ، به اشتراک گذاری تصاویر یا آلبوم های دیجیتالی در شبکه های مختلف هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین میان دوستان و آشنایان و در آخر هم وجود ده ها طرح و Template آماده که کمک زیادی در ایده برداری به کاربران می نماید از جمله مواردی هستند که در Photoshop Elements به چشم می خورند. واسط کاربری جذابی هم برای این ابزار و به خصوص نسخه جدید در نظر گرفته شده است که در سرعت عمل کاربران نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

 

Adobe Photoshop Elements 10 نگرشی جدید از فوتوشاپ با Adobe Photoshop Elements v10.0



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:فوتو شاپ جدید,
ارسال توسط Amirreza

نرم افزاری رایگان و حرفه ای برای کار با فایل های PDF در محیط ویندوز می باشد. اکثر برنامه های کاربردی رایگان برای خواندن فایل های PDF هستند و یا مبدل فایل های پی دی اف بوده که اجازه می دهند تا اسناد با فرمت های مختلف را به پی دی اف تبدیل کنیم. Nitro PDF Reader همه وظایف یک پی دی اف خوان و حتی بیشتر را انجام میدهد. معمولا یک PDF خوان دارای ویژگی هایی از جمله حالت های مختلف مشاهده فایل مثل نمایش تمام صفحه، نمایش یک صفحه در نمایشگر، حالت شبکه و زوم قابل تنظیم بر روی متن، چرخش و غیره می باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب برویدNitro PDF Reader



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:نرم افزار مشاهده و تغییر pdf,
ارسال توسط Amirreza

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. حل کردن جدول علاوه بر بالا بردن سطح اطلاعات ، باعث جلوگیری از فراموشی در افراد می‌شود. نرم‌افزار رایا جدول ، شبیه‌ساز جدول کلمات متقاطع و سودوکو درون رایانه می‌باشد. شما توسط این برنامه قادر خواهید بود تا به سادگی و در محیطی کاملا فارسی، جدول کلمات متقاطع و سودوکو را حل نمایید. قابلیت راهنما و نمایش جواب جدول ، چاپ جدول کلمات متقاطع و سودوکو ، قابلیت ساخت جدول جدید و … از ویژگی‌های این نرم افزار میباشد.

 

Raya Jadval

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- امکان ساختن جدولهای جدید
- قابلیت چاپ تمامی جدول‌ها
- قابلیت راهنمای حل جدول
و …

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:سودوکو در کامپیوتر,جدول متقاطع,,
ارسال توسط Amirreza

mytvنرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

 

نگارش ۴.۱ منتشر شد

 

myTV

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
و …

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:نرم افزار پخش انلاین تلویزیون فارسی,,
ارسال توسط Amirreza

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

برای دانلود به ادامه مطلب برویدYahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amirreza

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب برویدYahoo%21 Messenger نسخه جدید و نهایی مسنجر معروف Yahoo! Messenger 11.5.0.152



ادامه مطلب...
ارسال توسط Amirreza

لانچر زیبا و رایگان Holo Launcher 1.0.6 – اندروید

  •  

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری بسیار جالب برای گوشی های اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. این نرم افزار در واقع یک لانچر می باشد. شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید. در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت. نام این نرم افزار Holo Launcher 1.0.6 می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

 

Holo Launcher 1.0.6 لانچر زیبا و رایگان Holo Launcher 1.0.6   اندروید

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

KungFu Legendsبازی اسطوره های کنگ فو یک بازی در سبک کارت بازی است که برای بازی باید هوش و ذکاوت به خرج دهید. این بازی دارای صدها کارت زیبا از شخصیت های مشهور و محبوب رزمی به همراه انواع زره ها، سپرها ، اسلحه ها و دستورالعمل های رزمی است. درست مانند کارت های واقعی در این بازی نیز می توانید کارت هایتان را با دوستانتان تبادل و معامله کنید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

 

Triple Methاگر از طرفداران سریال Breaking Bad باشید حتماً از بازی Triple Meth  لذت خواهید برد. در این بازی شما در نقش یک تولیدکننده مواد مخدر کریستال و شیشه هستید که قصد دارد با فروش آن پولدار شود. در این بازی کم کم به یک فروشنده مشهور تبدیل می شوید و قلمرو خود را گسترش می دهید. به پلیس ها رشوه می دهید و با ترکیب مواد مختلف چیزهای قوی تر و گران تری تولید خواهید کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

 

BladeslingerBladeslinger یک بازی گرافیکی فوق العاده زیبا و اچ دی است که در آن شما در نقش ویلیام گلاستون هستید که در بازگشت به شهرش با هفت تیرکشان و مجرمانی رو به رو می شود که قصد نابودی آنها را دارد. این بازی دارای گرافیک بسیار خوبی بوده و بر روی پردازنده های Tegra گرافیک اضافه ای نیز دارد. برای نصب این بازی حداقل باید دستگاه شما 512 مگابایت رم داشته باشد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

یه تست هوش سخت هر کی باهوشه بیاد تو!!

 

یه تست هوش سخت

 

شخصی در یک تست هوش دردانشگاه که جایزه یک میلیون دلاری براش تعیین شده شرکت کرده .سوالات این مسابقهبه شرح زیر میباشد ...

 

1-جنگ 100 ساله چند سال طول کشید؟


الف-116 سال ب-99 سال ج-100 سال د- 150 سال
آن شخص از این سوال بدون دادن جواب عبور کرد .

 

2-کلاه پانامایی در کدام کشور ساخته میشود؟


الف-برزیل ب-شیلی ج-پاناما د-اکوادور
آن ازدانش اموزان دانشگاه برای جواب دادن کمک خواست .

 

3-مردم روسیه در کدام ماه انقلاب اکتبر را جشن میگیرند؟


الف-ژانویه ب-سپتامبر ج-اکتبر د-نوامبر
آن شخص از خدا کمک خواست .

 

4-کدام یک از این اسامی اسم کوچک شاه جورج پنجم بود؟


الف-ادر ب-البرت ج-جورج د-مانویل
آن شخص این سوال رو با پرتاب سکه جواب داد .

 

5-نام اصلی جزایر قناری واقع در اقیانوس ارام از چه منبعی گرفته شده است؟


الف-قناری ب-کانگرو ج-توله سگ د-موش صحرایی
آن شخصاز خیر یک میلیون دلار گذشت .


جواب سوالات در پایین


اگر شما فکر میکنید که از آن شخص باهوشتر هستید و به هوش او میخندید پس لطفا به جواب صحیح سوالات در زیر توجه کنید :


.


.

.

.

1- جنگ 100 ساله( 1453-1337 میلادی) به مدت 116 سال به درازا کشید .


2- کلاه پانامایی در کشور اکوادور ساخته میشود.


3- انقلاب اکتبر روسیه در ماه نوامبر جشن گرفته میشود.


4- نام کوچک شاه جورج البرت بود.(در 1936 او نام کوچک خود را تغییر داد.)


5- توله سگ . در زبان اسپانیایی insularia canaria که در فارسی به معنی جزایر توله سگها است .


نتیجه اخلاقی : هرگز به ذکاوت خود مغرور نشوید و به دیگران نخندید .

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

زن: عزیزم!

یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم

چرا می خوای با من ازدواج کنی

چی گفتی؟

شوهر: آره

خوب یادمه

گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم

زن: خوب

پس چی شد؟

شوهر: خوب

خوشبخت کردم دیگه

زن: کیو خوشبخت کردی؟

شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه

شهر عشق و خنده

بقیه در ادامه مطلب




ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

گویند ابلیس

زمانی نزد فرعون آمد در حالیکه


فرعون خوشه ای انگور در دست


داشت و می خورد


ابلیس به او گفت


هیچکــس می تواند که این خوشهء انگور را به


مروارید خوش آب و رنگ مبدل سازد؟


فرعون گفت


نه


ابلیس با جادوگری و سحر


آن خوشهء انگور را به دانه های مروارید تبدیل کرد


فرعون تعجب کرد و گفت


آفرین بر تو که استاد و ماهری


ابلیس سیلی ای بر گردن او زد و گفت


مرا با این استادی


به بندگی قبول نکردند


تو با این حماقت چگونه ادعای خدایی می کنی؟

شهر عشق و خنده




تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

جک ها و طنز نوشته های جدید و آپدیت خنده دار

ورود به آرشیو اس ام اس خنده دار

حیف نون با دوستش داشتن فیلم جنگی خفن نگاه می کردن
آخر فیلم حیف نون جوگیر میشه ، سینه خیز میره تلویزیونو خاموش کنه
برمیگرده میببنه دوستش تیر خورده مرده ! :lol:
.
.
.
میخوام اگه قسمت باشه یه آبمیوه فروشی باز کنم
چون ۸۰ ٪ دوستام نقش هویجو دارن !
.
.
.
یه واقعیت مهم زندگی که کشفش کردم اینه که:
وقتی زبونت از دهنت بیرونه نمی تونی بگی  (ژژژژژ) !
.
.
.
پسرا هجده ماه میرن خدمت، اندازه ۱۸ سال خاطره تعریف می کنن!
لامصبا همشونم قهرمان پادگان بودن !
.
.
.
بفرمایید شامپاین چیست؟!
در گویش اصفهانی: “بفرمایید طبقه پایین برای صرف شام ! :D
.
.
.
داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره و زیرش بنویسه
“اینم من بدون آرایش” :|
.

سایر جوک ها و نوشته های طنز در ادامـــه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 550548
تعداد مطالب : 675
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

ابزار پرش به بالا

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه