ریاضی سرا و دانلود
مطالب ریاضی لطفا با فایرفاکس وارد این وبلاگ شوید دانلود نرم افزار فایر فاکس درموضوع نرم افزار است

دانلود سریال تلوزیونی آوای باران

| قسمت هچدهم افزوده شد|

نام سریال : آوای باران| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی

کارگردان : حسین سهیلی زاده| نویسنده : سعید جلالی  و علیرضا کاظمی پور|

فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 1392| ژانر : اجتماعی | مدت نمایش : 45 دقیقه |

زندگی خانوادگی مردی به نام طه ریاحی که تاجر داروست با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می خورد.باران دختر بچه ای است که سریال حول محوریت آن می چرخد.وی دختر 7 ساله است که روند بزرگ شدن آن در سریال نمایش داده میشود.خانواده ی باران بسیار ثروتمند هستند ولی باران از نعمت مادر محروم است.سال های پیش مادر باران در یک حادثه ی هواپیمایی در حالی که جزو خدمه ی هواپیما بود شهید می شود.بعد از گذشت مدتی ، پدر باران قصد عزیمت به خارج از کشور را می کند و مجبور به ترک باران می شود. باران به دلیل مشکلات خانوادگی از خانه فرار می کند و این نکته آغاز شروع مشکلات و حوادث داستان است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

افزودن قابلیت تب به برنامه های آفیس با نرم افزار Office Tab Enterprise v9.60

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Office Tab Enterprise در خدمت شما هستیم. برخلاف مرورگرهای اینترنت، برنامه های کاربردی مایکروسافت آفیس قابلیت باز کردن چندین سند متعدد در یک پنجره منفرد به منظور دسترسی آسان تر به صفحات اسناد مختلف با استفاده از تب های متعدد را ندارند. بنابراین کاربر نمی تواند در یک نگاه تمام اسناد را بررسی کرده و به راحتی بین آن ها سوئیچ کند. نرم افزار Office Tab Enterprise محیط کاری برنامه های آفیس مانند پاورپوینت، ورد و اکسل را ویرایش کرده و ویژگی جدید و پرکاربردی را در جهت بهبود رابط کاربری به این برنامه ها اضافه می کند تا شما بتوانید در هنگام کار با اسناد مختلف در برنامه های آفیس، چندین فایل را به صورت همزمان اجرا نموده و به راحتی بین آن ها جا به جا شوید. علاوه بر این شما می توانید به سفارشی سازی تنظیمات مربوط به نمایش تب ها (سایز فونت، رنگ و …) و تعداد تب های نمایش داده شده، بپردازید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی گازخورهای افراطی Gas Guzzlers Extreme

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

Gas Guzzlers Extreme یک بازی پرسرعت، هیجان انگیز و کاملا مجهز به شوترهای قدرتمند است. آماده ی یک لذت بی انتها شده و به دنیای گرم این بازی رقابتی و اعتیاد آور که انبوهی از ماشین های متنوع، سلاح ها و محیط های مختلف را به کار گرفته قدم بگذارید. Gas Guzzlers Extreme یک بازی هیجان انگیز در رقابت اتومبیل ها با یکدیگر است که تلاطم بازی تیمی را نیز به خود افزوده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی ایرانی حکم برای کامپیوتر - ورژن 3.1.0.2

حکم” پرطرفدارترین بازی پاسور نزد ایرانیان است. این بازی که با 52 کارت اصلی بازی انجام میشود متکی بر شانس و بخت و مهارت بازیکن است. این بازی را می توان به صورت های 2 نفره، 3 نفره و 4 بازی کرد که محبوب ترین گونه آن 4 نفره است. در گونه 4 نفره حکم (دوبه دو)، بازیکنان روبرو یار یکدیگرند (هم تیمی هستند) ولی در گونه های 3 و 2 نفره هرکس علیه سایرین بازی می کند. بازی حکم 3.1.0.2 به صورت چهار نفره طراحی شده و بجای 3 بازیکن آن کامپیوتر بازی می کند. گرچه می توانید در حالت شبکه نیز از بازی استفاده کرده و با دوستان خود در محیط شبکه بازی کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود نرم افزار افزایش سرعت و کارائی کامپیوتر PGWARE PCBoost v4.1.6.2014

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار PGWARE PCBoost در خدمت شما هستیم. این نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه عملکرد بهتر سیستم با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب سیستم می باشد. با این برنامه شما به تعدادی از تنظیمات ویندوز دسترسی خواهید داشت که تا کنون هرگز نمی توانستید آنها را تغییر دهید. شما حتی می توانید عنوان صفحات مختلف و پنجره های مختلف ویندوز را عوض کنید یا تغییراتی در شیوه اجرا و مدیریت سیستم ایجاد نمایید. همواره به وسیله نرم افزار های متفاوت که برای افزایش سرعت و عملکرد رایانه ها ساخته شده اند مشکلات و خطاهایی در رجیستری شناسایی می شوند که شناسایی و رفع آن ها یکی از راه ها برای بالا بردن سرعت ویندوز و پیشگیری از قفل و هنگ کردن های متعدد است. این خطاها هنگام نصب و پاک کردن یک نرم افزار و عدم پاکسازی کامل آن به وجود می آید. لذا وجود یک نرم افزار برای مرتب سازی رجیستری و حذف فایل های زائد ضروری به نظر می رسد. PGWARE PCBoost پاسخی به تمام مشکلات رجیستری ویندوز است! این نرم افزار با بررسی های دقیق و شناسایی مشکلات و فایل های مخرب و معیوب در ارتباط با رجیستری سیستم را محافظت میکند و کارایی های آن را افزایش میدهد. این اثرات میتوانید بلافاصله پس از اولین استفاده از این نرم افزار مشاهده کنید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی مسابقات فرمول یک F1 Challenge برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی F1 Challenge ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بیش از 90 رویداد هیجان انگیز و برای خلق لحظات شاد با 12 اتومبیل حرفه ای برای خود در سری مسابقات فرمول یک با چالش های پیش رویتان شرکت کنید. با سرعت برانید و کنترل ماشین ها بسیار ساده و لذت بخش را تجربه کنید. با گذشت مراحل و کسب موفقیت های بیشتر می توانید رانندگان و آیتم های بیشتری برای خود خریداری کنید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلودبه ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود نرم افزار فشرده ساز HaoZip v4.2.1.9445

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار HaoZip در خدمت شما هستیم. این برنامه یکی از نرم افزارهای فشرده سازی و اکسترکت کردن 49 فرمت مختلف از جمله RAR ،ZIP و 7z می باشد. این برنامه قادر به فشرده سازی 30 درصدی فایل ها می باشد که با فشرده کردن و در پی آن کم حجم شده فایل ها، می توانید سریعتر آن ها را به به اشتراک بگذارید. توانایی تعمیر فایل های صدمه دیده ناشی از دانلود بد و یا فشرده کردن ناسالم، حاشیه نویسی برای فایل های فشرده، قابلیت رمزگذاری برای فایل ها، سرعت بالا در فشرده سازی و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Backbreaker 2 Vengeance برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Backbreaker 2 Vengeance ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی شما باید با تیم خود به گونه ای بازی کنید که اجازه ندهید تیم مقابل توب بیضی شکل را ار چنگتان در بیاورند و آن را وارد دروازه قرار بدهد. در این بازی گاهی لازم است برای گرفتن توپ از خشونت هم استفاده کرد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Ben 10 Cavern Run برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Ben 10 Cavern Run ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی باید با استفاده از آیتم های مختلف از دست دشمنان خود فرار کنید! بازی دارای گیم پلی روان و محیط زیبای سه بعدی می باشد. اگر شما هم از طرفداران سری بازی های بن 10 می باشید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود سریال رخنه

|به همراه تیتراژ سریال با صدای رضا صادقی|

|قسمت چهارم اضافه شد|

نام : سریال رخنه | کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی|کارگردان : حسین تبریزی|نویسنده : حسین تبریزی | کشور تولید کننده : ایران | فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 2013| ژانر : اجتماعی | مدت نمایش : 00:45:00| زبان : فارسی

 

مسعود اطیابی و حسین تبریزی این سریال را  به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو و برای پخش در ماه صفر از تهیه می‌کنند.«رخنه»  در 10 قسمت به زندگی مردی تقریبا پنجاه ساله به نام وحید می پردازد که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری دارد. او این شغل را از پدرش به ارث برده و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می گذراند، اما وحید درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیات های مذهبی را آماده کند، با مشکلی روبه رو می شود که حل آن ساده نیست.بازیگران به ترتیب عبارتند از : علیرضا جلالی تبار در نقش وحید ، زیبا بروفه در نقش همسر آقای وحید ، عنایت بخش در نقش حاج آقا محمود ،امیر غفارمنش در نقش خانم حکت ، نیلوفر شهیدی در نقش خواهر وحید نقش ایفا می کنند.

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Predators برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Predators ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Predator ها موجودات بسیار باهوش و خطرناکی می باشند. در این بازی شما در نقش یکی از آن ها می باشید و باید با تقویت مهارت های خود و عضویت در قبیله شکارچیان انسان های قدرتمند کره زمین را از بین ببرید و برای بقای خود در این سیاره تلاش کنید! این موجودات یکی از خطرناک ترین قاتلان انسان می باشند که برای نابودی آن ها تلاش می کنند! آیا در نهایت آن ها به هدف خود خواهند رسید؟ این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

آپدیت برنامه های نصب شده برروی ویندوز با نرم افزار SUMo v3.10.0.222

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار SUMo در خدمت شما هستیم. اگر دقت داشته باشید که سیستم خود را همواره به روز کنید مطمئنا مشکلات شما با سیستم کمتر می شود. این به روز رسانی شامل کلیه نرم افزارهای موجود در سیستم مثل: مرورگر اینترنت، برنامه های گرافیکی، بسته های امنیتی، درایورها و کلاً تمامی نرم افزارهایی که به هنگام اتصال به شبکه از آن بهره می برید و … می باشد و اگر به روز رسانی آنها برای شما کاری سخت است، نرم افزار کاربردی SUMo شما را از سردرگمی برای بروز رسانی سیستم نجات می دهد. موتورهای قدرتمند این نرم افزار بدون ایجاد کوچکترین خللی در کار سیستم همواره به دنبال یافتن جدیدترین بسته های آپدیت ارائه شده توسط کمپانی های نرم افزاری است تا سیستم شما را در همان لحظه اول با جدیدترن بسته ها بروز نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی MIDTOWN CRAZY RACE PRO برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی MIDTOWN CRAZY RACE PRO ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی شما وارد مسابقات هیجان انگیز می شوید. این مسابقات در داخل شهر برگزار می شوند و تا می توانید باید سعی کنید خسارت کمتری به شهر وارد کنید تا به خط پایان برسید. ماشین های خاصی که در این مسابقه در اختیار شما گذاشته می شود کاملا منحصر بفرد می باشند که کمتر در بازی های دیگر دیده اید. پیدا کردن راه مناسب برای رسیدن به مقصد یا خط پایان به عهده شما می باشد که با استفاده از نقشه راهنما بهترین راه را برای رسیدن به خط پایان را بیابید. این بازی مسابقاتش را در شرایط آب و هوایی گوناگون و طول روز و شب به نمایش گذاشته است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود سریال تلوزیونی آوای باران

| قسمت پانزدهم افزوده شد|

نام سریال : آوای باران| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی

کارگردان : حسین سهیلی زاده| نویسنده : سعید جلالی  و علیرضا کاظمی پور|

فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 1392| ژانر : اجتماعی | مدت نمایش : 45 دقیقه |

زندگی خانوادگی مردی به نام طه ریاحی که تاجر داروست با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می خورد.باران دختر بچه ای است که سریال حول محوریت آن می چرخد.وی دختر 7 ساله است که روند بزرگ شدن آن در سریال نمایش داده میشود.خانواده ی باران بسیار ثروتمند هستند ولی باران از نعمت مادر محروم است.سال های پیش مادر باران در یک حادثه ی هواپیمایی در حالی که جزو خدمه ی هواپیما بود شهید می شود.بعد از گذشت مدتی ، پدر باران قصد عزیمت به خارج از کشور را می کند و مجبور به ترک باران می شود. باران به دلیل مشکلات خانوادگی از خانه فرار می کند و این نکته آغاز شروع مشکلات و حوادث داستان است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 10 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Assassin’s Creed Pirates ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه ای تازه از بازی Assassin’s Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده است. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 9 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود سریال رخنه

|به همراه تیتراژ سریال با صدای رضا صادقی|

|قسمت چهارم اضافه شد|

نام : سریال رخنه | کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی|کارگردان : حسین تبریزی|نویسنده : حسین تبریزی | کشور تولید کننده : ایران | فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 2013| ژانر : اجتماعی | مدت نمایش : 00:45:00| زبان : فارسی

 

مسعود اطیابی و حسین تبریزی این سریال را  به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو و برای پخش در ماه صفر از تهیه می‌کنند.«رخنه»  در 10 قسمت به زندگی مردی تقریبا پنجاه ساله به نام وحید می پردازد که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری دارد. او این شغل را از پدرش به ارث برده و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می گذراند، اما وحید درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیات های مذهبی را آماده کند، با مشکلی روبه رو می شود که حل آن ساده نیست.بازیگران به ترتیب عبارتند از : علیرضا جلالی تبار در نقش وحید ، زیبا بروفه در نقش همسر آقای وحید ، عنایت بخش در نقش حاج آقا محمود ،امیر غفارمنش در نقش خانم حکت ، نیلوفر شهیدی در نقش خواهر وحید نقش ایفا می کنند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 7 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود سریال تلوزیونی آوای باران

| قسمت چهاردهم افزوده شد|

نام سریال : آوای باران| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی

کارگردان : حسین سهیلی زاده| نویسنده : سعید جلالی  و علیرضا کاظمی پور|

فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 1392| ژانر : اجتماعی | مدت نمایش : 45 دقیقه |

زندگی خانوادگی مردی به نام طه ریاحی که تاجر داروست با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می خورد.باران دختر بچه ای است که سریال حول محوریت آن می چرخد.وی دختر 7 ساله است که روند بزرگ شدن آن در سریال نمایش داده میشود.خانواده ی باران بسیار ثروتمند هستند ولی باران از نعمت مادر محروم است.سال های پیش مادر باران در یک حادثه ی هواپیمایی در حالی که جزو خدمه ی هواپیما بود شهید می شود.بعد از گذشت مدتی ، پدر باران قصد عزیمت به خارج از کشور را می کند و مجبور به ترک باران می شود. باران به دلیل مشکلات خانوادگی از خانه فرار می کند و این نکته آغاز شروع مشکلات و حوادث داستان است.

برای دانلود به ادامه مطلب برید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود مرورگر سریع و قدرتمند اپرا Opera v18.0.1284.68

یکی از فاکتورهای اصلی یک مرورگر خوب سرعت آن است. مرورگر Opera دارای یک ویژگی منحصر به فرد با نام Opera Turbo است که تنها برای این منظور طراحی شده که صفحات وب را سریعتر باز کند. این قابلیت به خصوص برای آن دسته از کاربران که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند میتواند مفید باشد در واقع عملکرد اپرا توربو بدین شکل است که صفحات وب را فشرده سازی میکند در نتیجه مرورگر فایل هایی با حجم کمتر را دریافت میکند که باعث می شود تا زمان بارگزاری صفحات کاهش یابد. همچنین Speed Dial نیز یکی دیگر از امکانات خوب مرورگر اپرا است که دسترسی شما را به وب سایت های مورد علاقه تان سریعتر میکند. فقط کافیست یک تب جدید باز کنید و آنگاه تنها با یک کلیک وب سایت های مورد علاقه تان را به راحتی مشاهده کنید. علاوه بر این قابلیت Thumbnail Preview یا نمایش بند انگشتی یکی دیگر از ویژگی های جالب این مرورگر می باشد و کاربرد آن بدین شکل است که زمانی که شما نشانگر موس خود را بر روی یکی از تب ها قرار می دهید بدون آنکه حتی نیاز به یک کلیک داشته باشید صفحه ی سایت مورد نظر در یک پنجره ی کوچک به صورت بند انگشتی، نمایش داده می شود. از دیگر امکانات این مرورگر میتوان به مواردی همچون باز کردن چندین سایت در یک پنجره، جستجوی یکپارچه، مدیریت رمز عبور، دانلود مستقیم از سایت های تورنت و … اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود اینترنت سکوریتی اواست avast! Internet Security 2014 v9.0.2011

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار avast! Internet Security 2014 در خدمت شما هستیم. این برنامه، نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس ها یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود بهترین آنتی ویروس جهان به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی جنگ های دسته ای کرم ها Worms Clan Wars

…:: نسخه کامل با کرک FLT::..

توصیف: Worms Clan Wars که در نسخه ی سازگار با کامپیوتر در دسترس است دوستان و خانواده ها را در پیگیری لذت بخش خودسازی، تسلط بر دنیا و گسترش، گرد هم جمع می کند.
Worms Clan Wars بزرگترین و بهترین بازی Worms است که شامل کرم های بیشتر، محیط های بزرگتر، پویایی بیشتر آب، سلاح های بیشتر و بیشترین امکان شخصی سازی نسبت به هر زمان دیگر است. Worms Clan Wars به گونه ای ساخته شده که از تمام امکانات نسل جدید سخت افزارهای کامپیوتری بهره میگیرد. این بازی نماهای سه بعدی بسیار با کیفیت را به کار گرفته و در کنار آن افکت های نور جدید، ویژگی های جدید برای کمک به کاربر در ارتباط با جامعه، موارد افزوده ی جدید برای ارتقاء بازی تکنفره و همه ی آنچه که طرفداران این بازی انتظار دارند را در خود جای داده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت رباضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود نرم افزار معروف پخش فیلم و موزیک KMPlayer v3.7.0.113

KMplayer یکی از محبوب ترین و در عین حال قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی پخش انواع فرمت های فیلم و موزیک است، شما به ندرت می توانید شخصی را بیابید که این نرم افزار ایده آل و کم حجم را در سیستم خود نداشته یا با ان کار نکرده باشد. این نرم افزار به کاربر این امکان را میدهد تا فرمت های صوتی و ویدئویی خود را با کیفیت و وضوح بالاتری تماشا کند. به جرات میتوان گفت کمپانی کره ای توانسته است تمامی فرمت های صوتی و تصویری را در این نرم افزار جای دهد، همچنین می توان به وجود انواع کدک های صوتی و تصویری نیز اشاره کرد که ان را در بین نرم افزار های پخش کامل تر جلوه می دهد. از ویژگی های دیگر این نرم افزار که به هنگام دیدن فیلم کاربرد زیادی دارد، می توان به پخش زیر نویس اشاره کرد که این نرم افزار از تمامی فرمت های زیر نویس پشتیبانی کرده و همچنین به کاربر این امکان را میدهد تا تنظیماتی همچون تغییر اندازه و رنگ و … را هم به سلیقه ی خود ویرایش کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی جدید مسابقات ماشین سواری Race Injection 2011

▐نسخه سالم و معتبر Skidrow + کرک  ▐

پس از گذشت سال ها از ارائه سری بازی های Race که با عناوین مختلف شاهد درخشش آن ها در میان بازی های هم سبک خود بوده ایم، بار دیگر کمپانی Nemesys ثابت کرد که می تواند بهتر از قبل هم ظاهر شود. به گفته کمپانی ناشر یعنی Just A Game شاهد تغییرات گسترده ای در امر مدل های مختلف ماشین های حاضر در مسابقات صورت گرفته است، وجود بیش از 85 خودرو در بین 43 کلاس از انواع خودرو ها که 23 از آن ها اختصاصاً برای این نسخه آماده شده است، گواه این گفته می باشد. بیش از 450 اسکین و 60 ادیتور برای ماشین های حرفه ای در نظر گرفته شده است که نشان از طراحی های عمقی و زیبایی است که طراحان بازی قول آن را داده بودند. بخش MultiPlayer و آنلاین قوی یکی دیگر از امکانات این بازی تازه منتشر شده می باشد. سرعت و حرفه ای لقب تک تک خودروهای حاضر در این مجموعه می باشد که باید برای کنترل هریک از آنها سابقه بالایی در امر بازی های Racing داشته باشید. چنانچه که بازی های Race 2010 WTCC , STCC دنبال کرده باشید بی شک با قدرت و وسعت گرافیک و گیم پلی این سری بازی ها آشنایی دارید. بی شک Race Injection یکی از خاطره انگیزترین های امسال خواهد بود. هم اکنون می توانید نسخه سالم این بازی زیبا را برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمائید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی مهیج مسابقات ماشین سواری Need for Speed: The Run 2011

▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک  ▐

پس از عرضه ناموفق Need for Speed: Undercover، این بار EA به دیگر سازندگان اجازه داد تا برای احیای مجدد NFS، شانس خود را امتحان کنند که نتایج موفقیت آمیز بود، به خصوص در آخرین بازی یعنی Hot Pursuit و Criterion، سازنده آن از نظر گرافیکی و گیم پلی روان عالی عمل کرده بود.زمانی که بار دیگر ساخت بازی به Black Box واگذار شد، سه بازی NFS موفق دیگر هم از سازندگان دیگر داشتیم.درحالی که واگذاری مجدد ساخت به Black Box برای طرفداران هیجان انگیز بود اما این بازگشتی موفق برای این استودیو نبود.چون سبک سری NFS تغییر کرده بود.چیزی که Need for Speed: The Run سعی کرده انجام دهد، بازگشت به سبک قدیمی سری NFS است که در بازیهای اخیر حذف شده بود.Black Box، بیش از یک دهه به ساخت بازیهای NFS مشغول بود و بسیاری از اِلمان های آن بازیها را نیز به The Run برگردانده است. مسابقه در جاده های یخی و برفی، سر خوردن ماشین در پیچ ها و سعی در پرتاب نشدن به دره، هیجان انگیز هستند.رانندگی با سرعت در ترافیک بزرگراه هم هیجان انگیز و ترسناک است. در قسمت داستانی بازی (campaign)، محیط بازی و گیم پلی پیوسته تغییر میکنند و متنوع هستند.سبک های مختلف مسابقه، متنوع هستند.از یک مسابقه معمولی با هشت ماشین، تمام کردن مسیر در یک زمان مشخص، مسابقه یک به یک دریفت با رقیب دریک جاده کوهستانی تا تعقیب و گریز با پلیس.خیلی کم اتفاق می افتد که یک سبک مسابقه در یک مسیر دو بار تکرار شود.کلاس های ماشین مختلف کاملاً متفاوت هستند و برنده شدن در مسابقه و یا بدست آوردن یک زمان خوب، به طور قابل ملاحظه ای با انتخاب یک ماشین پر قدرت ارتباط مستقیم دارد. تنوع ماشین ها همانند سری های قبلی زیاد است و هرنوع سلیقه ای را، با ارائه لایسنس جدیدترین ماشین ها راضی نگه میدارد و میتوانید لذت رانندگی با این ماشین ها را با یک صدای موتور واقعی و گوش نواز تجربه کنید. اما قسمت آنلاین شما را راضی میکند.هر حرکت کوچکی که هنگام مسابقه انجام دهید، امتیاز خواهد داشت. مسابقه های اتومبیل رانی توسط موتور قدرتمند Frostbite 2 طراحی شده اند. این موتور که توسط شرکت DICE Studio ساخته شده است گیم پلی بازی را کاملا متحول کرده است. همچنین AutoLog نیز به این قسمت بازگشته است و شما همواره میتوانید زمانهای دور مسابقه خود را با دوستان خود مقایسه کنید.فریز شدن بازی هم در این قسمت به ندرت اتفاق می افتد. Need for Speed: The Run برای علاقه مندان به مسابقه در این سبک آشنای قدیمی، مناسب و رانندگی با ماشین های متنوع و در مسیرهای زیبای آن لذت بخش است.همچنین بعضی از قسمتهای campaign هم هیجان انگیز هستند.اما متأسفانه مشکلاتی مثل داستان ضعیف، هوش مصنوعی مشکل دار، کمبود انتخاب و کوتاهی مدت بازی، زیبایی این بازی را میپوشانند.The Run یک بازی مسابقه ای که دارای داستانی دنباله دار باشد نیست. هم اکنون این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند ریاضی سرا 2013 به طور رایگان دریافت نمائید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

منبع توضیحات : گیم پرشیا



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Grand Theft Auto: San Andreas برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Grand Theft Auto: San Andreas ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در این بازی شما در نقش سی جی به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید چیز دیگری ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و غیره رابطه برقرار می کنید و از هر راهی برای پول درآوردن باید استفاده کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی بسکتبال NBA 2K14 برای اندروید

NBA 2K14 نسخه ای دیگر از بزرگترین و بهترین محصول ویدئوگیم NBA در دنیاست. این نسخه با بیش از 38 بازی اسپرت سال و بهترین بازی های کنسول سال گذشته در میان رقیبان خود حکمرانی می کند! حالت بازی چندنفره، کنترل های بسیار عالی، حالت بازی چند فصلی و موسیقی و افکت های تصویر ویژه از برتری های این نسخه است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن مرد آهنین و هالک: اتحاد قهرمانان Iron Man & Hulk: Heroes United 2013

نام : مرد آهنین و هالک: اتحاد قهرمانان – Iron Man & Hulk: Heroes United
ژانر : انیمیشن | اکشن | ماجرایی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 3 دسامبر 2013
مدت زمان : 71 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : دو قهرمان شگفت انگیز هالک و مرد آهنین به هم می پیوندند تا زمین را در مقابل بزرگترین خطری که تا به حال با آن مواجه شده است محافظت کنند. هنگامی که محققان در حال تشدید قدرت یک راکتور نیرومند با انرژی گامای هالک هستند موجودی از جنس برق خالص به نام Zzzax ایجاد می کنند که تشنه ی ویرانگریست! تنها کسانی که در مقابل این موجود می ایستند هالک و مرد آهنین هستند. اما این جفت ابر قهرمان برای رسیدن به پیروزی باید گرفتاری ها و ناهمواری های زیادی را پشت سر گذاشته و با دشمنانی مانند ربات های کشنده روبرو شوند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Mitsurugi Kamui Hikae

مبارزه ای میان دو جنگاور، و شمشیری که میان آنها می رقصد! از حرکات درخشان شمشیرها استفاده کید، تکنیک های نبرد باستانی با شمشیر را در خود پدیدار کنید و مهارت خود را در شکست صف به صف دشمنان به نمایش بگذارید. از امتیازات مهارتی برای کسب مهارت های جدید استفاده کنید توانایی های خود را ارتقاء ببخشید و ابرقدرت های بی رحم را از سر راه خود بردارید! دشمنان با هم همراه شده اند تا شما را محاصره و نابود کنند، اما شما برای مبارزه هیچ کمبودی ندارید پس بدون هراس وارد میدان شوید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی اکشن R.I.P.D.: The Game

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

بر اساس فیلم اکشن سه بعدی ماواری طبیعی R.I.P.D شما و پارتنری که در بازی همراه شماست در قالب دو وکیل بازی می کنید که به دنیای دیگر فرستاده شده اند تا با سیل رو به افزایش ارواح خبیس و ویرانگری که حاضر نیستند صحنه را ترک کنند مبارزه کرده و حیات را در آن دنیا نجات دهید. همکاری خوب با هم تیمی و سلاح های قدرتمندی که در اختیار شماست کلیدهای پیروزی بر دشمنان و بازگردانی آرامش به دنیاست. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

http://dl.ir-dl.com/user25/Pic/120.jpg

|طریقه ی آپدیت پست : قسمت چهارم ، با حذف قسمت سوم افزوده می شود. |

نام برنامه : فوتبال 120| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی

فوتبال 120 یکی از برنامه های ورژشی منتشر شده در شبکه ی ورزش است که به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و به سبک و سیاق برنامه ی 90 است.این برنامه  به تحلیل مسابقات اروپایی می‌پردازد.این برنامه هر هفته در جمعه شب ها در ساعت 22:30 دقیقه از شبکه ی ورزش به روی آنت می رود.این برنامه با ریتمی تند تمام وقایعی را که در فوتبال جهان رخ می‌دهد به صورت تصویری و تحلیلی نشان‌ می‌دهد.می توان برنامه ی فوتبال 120 را یکی از موفق ترین برنامه های ورزشی داسنت .البته حواشی این برنامه به یقین بسیار کمتر از برنامه ی 90 دقیقه ی شبکه ی سوم سیما می باشد که علت آن هم تفاوت موضوع و عملکرد های برنامه ها است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود سریال تلوزیونی آوای باران

| قسمت یازدهم افزوده شد|

نام سریال : آوای باران| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی

کارگردان : حسین سهیلی زاده| نویسنده : سعید جلالی  و علیرضا کاظمی پور|

فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 1392| ژانر : اجتماعی | مدت نمایش : 45 دقیقه |

زندگی خانوادگی مردی به نام طه ریاحی که تاجر داروست با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می خورد.باران دختر بچه ای است که سریال حول محوریت آن می چرخد.وی دختر 7 ساله است که روند بزرگ شدن آن در سریال نمایش داده میشود.خانواده ی باران بسیار ثروتمند هستند ولی باران از نعمت مادر محروم است.سال های پیش مادر باران در یک حادثه ی هواپیمایی در حالی که جزو خدمه ی هواپیما بود شهید می شود.بعد از گذشت مدتی ، پدر باران قصد عزیمت به خارج از کشور را می کند و مجبور به ترک باران می شود. باران به دلیل مشکلات خانوادگی از خانه فرار می کند و این نکته آغاز شروع مشکلات و حوادث داستان است.

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 550362
تعداد مطالب : 675
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

ابزار پرش به بالا

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه