ریاضی سرا و دانلود
مطالب ریاضی لطفا با فایرفاکس وارد این وبلاگ شوید دانلود نرم افزار فایر فاکس درموضوع نرم افزار است

دانلود بازی تاریکی DARK

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

DARK یک بازی اکشن با المنت های RPG است که در آن شما در قالب یک شکارچی قدیمی ایفای نقش می کنید، و آن شکارچی کسی نیست جز: خون آشام! با نیروهایتان در سایه ها کمین کنید، در تاریکی پیش بروید و از مهارت های قدرتمندانه ی خون آشام برای کشتن قربانیان خود استفاده کنید.
داستان جذاب DARK شما را به قلب دنیای خون و تاریکی می برد، جایی که شکارچی نیز می تواند قربانی شود! خون آشام های دیگر را شکست دهید، کاراکتر خود را ارتقاء و مهارت های وحشتناک خود مانند امکان ناپدید شدن و غافلگیر کردن دشمنان را در خود افزایش دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی مسابقات اتومبیلرانی NASCAR The Game 2013

…:: نسخه کامل با کرک SKIDROW ::..

NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری های موجود روی Steam و PC است که تمام رانندگان، کامیون ها و تیم های اصلی بازی رسمی سری های قهرمانی NASCAR Sprint Cup را به کار گرفته است. در محیط بسیار شگفت انگیز NASCAR با گرافیک های چشمگیر و بهترین و رقابتی ترین بازی چند نفره ای که تا به جال دیده اید، بازی کنید و لذت ببرید. برای دستیابی به جوایز بزرگ تلاش کنید، با قابلیت ها و ویژگی های سری های قهرمانی NASCAR Sprint Cup بازی کنید و اکشن مهیج را برای اولین بار پشت فرمان ماشین های حرفه ای مدل Gen 6 تجربه نمایید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود فیلم سینمایی نارنیا Narnia 2

نام فیلم :  نارنیا2 The Chronicles of Narnia: Prince Caspian | کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps

کیفیت تصویر : عالی | نام کارگردان :  اندرو آدامسن| نام نویسنده : Andrew Adamson

کشور تولید کننده : آمریکا |  رتبه : 6.6  از 10 | فرمت تصویر : MKV

سال تولید : 2008 | ژانر : تخیلی | مدت نمایش : 01:59:43| زبان : فارسی

نارنیا 2 ، با عنوان The Chronicles of Narnia: Prince Caspian در سال 2008 میلادی منتشر شد و توانست بار دیگر همچون نسخه ی اول آن فروش بسیاری داشته باشد.این فیلم سینمایی بر اساس رمان معروف شاهزاده کاسپی تهیه شده است.این کتاب دومین قسمت از سری کتب سرگذشت نارنیا می‌باشد.این بار نیز توطئه ای تازه ، نارنیا را تهدید می کند.برای ساخت این فیلم دویست و بیست و پنج میلیون دلار هزینه شد و این فیلم را به یکی از پرهزینه ترین فیلم های تاریخ سینما کرد اما در گیشه به موفقیت چندانی دست نیافت و تنها چهارصد و نوزده میلیون دلار فروش کرد .این فیلم دارای جوایز بسیاری همچون : جایزه ساترن ،Taurus World Stunt Awards ، جایزه هنرمند جوان ، Visual Effects Society Awards و… است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن پری دریایی کوچک: شروع آریل The Little Mermaid: Ariel's Beginning 2008

نام : پری دریایی کوچک: شروع آریل – The Little Mermaid Ariel’s Beginning
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | درام
کیفیت : BDRip XviD – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 352×624
تاریخ انتشار : 26 آگوست 2008
مدت زمان : 77 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : مجموعه داستانی محبوب دیزنی به نام The Little Mermaid در ادامه ی راه خود داستان های آریل را از قبل از اینکه باله هایش را برای عشق حقیقی از دست بدهد پی میگرد. او در زمانی که در کنار خواهرانش به نغمه سرایی نمی پرداخت کنار مادرش “ملکه آتنا” بود. بعد از اینکه آتنا توسط دزدان دریای دزدیده شد آریل ضربه ی سختی خورد و همینطور بعدها که پادشاه تریتون نغمه سرایی را مننوع کرد فشار زیادی به او وارد شد. آریل به همراه دوستانش سباستین و فلوندر تصمیم می گیرد که پدرش را از تصویب قانون ممنوعیت آوازه خوانی منصرف کند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود مرورگر محبوب گوگل کروم Google Chrome v31.0.1650.63

برای مدت طولانی دو مرورگر فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر با هم به رقابت می پرداختند، هر کدام با قابلیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدادند سعی در جذب بیشتر کاربران داشتند، در این حال شرکت گوگل تصمیم گرفت مرورگری به عنوان Google Chrome را در اختیار کاربران قرار دهد. با اینکه زمان راه اندازی این نرم افزار به سال 2008 بر میگردد اما توانسته است به سرعت مورد توجه کاربران قرار گیرد. داشتن قوی ترین موتور جاوا اسکرپت V8 که تا به امروز ساخته شده است یکی از ویژگی های منحصر به فرد کروم به حساب می اید. در کنار این موتور قدرتمند، از موتور دیگری به نام WebKit نیز استفاده میشود که وجود ان باعث شده صفحات وب به صورت یک ضربه (ناگهانی) لود شود. در کروم شما کافی است از خود بپرسید که میخواهید وارد سایتی شوید یا میخواهید یک مطلب را جستجو کنید، ان را در نوار ادرس تایپ کرده و لود ان را تماشا کنید. مدیریت تب ها از دیگر امکانات کروم به حساب می اید، کاربر می تواند تب های مورد علاقه ی خود را (به مانند ایمیل) انتخاب کند تا با هر بار با باز کردن مرورگر به سادگی در دسترس باشد و در اخر مرورگر گوگل کروم دارای قابلیت مرور امن است و این بدان معنی است که بعد از فعال کردن این قابلیت اگر در هنگام مرور به سایت هایی که دارای فایلهای مخرب یا بد افزار ها هستند وارد شوید، کروم یک صفحه ی هشدار دهنده را برای شما به نمایش در خواهد اورد و شما را مطلع میسازد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.18.11 Final

شما برای اینکه بتوانید بر فایل های در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید نیاز به یک نرم افزار دانلود منیجر دارید. نرم افزار Internet Download Manager یکی از نرم افزارهای بسیار معروف دانلود فایل از اینترنت می باشد. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراک گذاری فایل در اینترنت دانلود کرد و نیز در هنگام دانلود برروی فایل مورد نظر مدیریت کامل داشت. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، سفری و سایر مرورگرها سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر برروی لینک دانلود در محیط این مروگرها، به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود مرورگر پرسرعت فایرفاکس Firefox v26.0

مرورگر Firefox یک مرورگر سریع و قابل اعتماد است که با مجموعه ای معقول و مناسب از ابزار ها که در اختیار کاربر قرار میدهد می تواند لذت وب گردی را برای کاربران تا چند برابر افزایش دهد. به جرات میتوان این مرورگر را جزو بهترین مرورگر ها دانست، با توجه به انعطاف پذیری مثال زدنی و سرعت بسیار بالای آن و تم های زیبایی که برای تغییر ظاهر صفحه ی اصلی برنامه در اختیار کاربر قرار میدهد باعث می شود کمتر کاربری پیدا شود که از محیط و کار با ان لذت نبرد. یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزار امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره می باشد که به قابلیت Tab Browsing معروف است. همچنین این نرم افزار علاوه بر سرعت لود بسیار بالا، قابلیت ان را دارد که برخی از ویروس ها و بد افزار های جاسوسی را بلوک کند و امنیت سیستم کاربر را که امروزه امری حیاتی در محیط وب است فراهم سازد. همچنین این مرورگر قابلیت ذخیره سازی پسورد را نیز دارد که تمام پسورد ها در قسمت امنیتی برنامه ذخیره می شوند. علاوه بر این ذخیره ی صفحات وب که این امکان را به کاربر میدهد در صورت لزوم به صورت افلاین مطالب ذخیره شده را مطالعه کند، از دیگر مزایای این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013

…:: نسخه کامل با کرک CPY ::..

من به ورزش دوچرخه سواری خیلی علاقه دارم و اعتقاد دارم که حداقل بخشی از علاقه و عشق من به بازی های دوچرخه سواری سازنده ی معتبر Cyanide اختصاص دارد. من این بازی ها را بیش از پنج سال دنبال کرده ام و با این بازی ها توانستم تور بزرگ فرانسه را با دوچرخه سوارهای محبوبم تجربه کنم و برنده شوم. بزرگترین مشکل این سری بازی ها این بود که بدون هر مسابقه ی واقعی وارد یک بازی محدود مسابقه ای می شدیم و این اصلا درست نبود!
Pro Cycling Manager 2013 تمام مشکلات را رفع کرده و با ارتقاء نماها و به روز رسانی ویژگی های اصلی فضایی واقعی و دوست داشتنی را حتی برای حرفه ای های این ورزش ایجاد می کند.
داستان
Pro Cycling Manager 2013 طراحی شده تا لمسی واقعی از یک تیم و فعالیت های روزانه ی آنها داشته باشید و در عین حال یک شرکت کننده ی فعال در مسابقات باشید. در این حالت شما میتوانید تیم را کنترل کرده و در جهت هدف گروهیتان پیش بروید. در این بازی بازیکن می تواند پزشک های تیم، پیشاهنگ ها و کارآموز ها را کنترل کند. مسابقات بسیار زیاد و برنامه های اموزشی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. نسخه ی جدید بازی قابلیت های زیادی از جمله قابلیت افزودن و حذف کردن المنت ها و قابلیت جدید ارزیابی نواخت مسابقه را در اختیار شما می گذارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Al Emmo and the Lost Dutchman's Mine

Al Emmo با اینکه چهل و دو سال دارد هنوز مجرد است اما نقشه هایی در سر دارد. او می خواهد با زنی زیبا ازدواج کند و در این راه باید تلاش های زیادی داشته باشد تا به او ثابت کند که یک مرد واقعیست. شما باید در این مسیر او را کمک کنید تا با ماجراجویی و مبارزه به گنج گم شده دست پیدا کند، پس آماده یک سفر جذاب شوید تا مهارت و قدرت خود را ثابت کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن زیبا و دیدنی Justin and the Knights of Valour 2013

نام : Justin and the Knights of Valour
ژانر : انیمیشن | ماجرایی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 534×1280
تاریخ انتشار : 26 نوامبر 2013
مدت زمان : 96 دقیقه
محصول : آلمان
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : جاستین در قلمرویی زندگی می کند که ماموران دولتی حکومت می کنند و شوالیه ها برکنار شده اند. آروزی او این بود که مثل پدربزرگش یک شوالیه باشد اما پدر او، مشاور اعظم ملکه، مایل بود که پسرش راه او را ادامه بدهد و مشاور شود! جاستین پس یک ملاقات الهام بخش با مادربزرگش و خداحافظی با معشوقه اش “لارا” راهی ماجرایی میشود تا به آرزویش برسد. او در راه خود تالیای زیبا، جادوگر عجیبی به نام Melquiades و آقای Clorex را ملاقات کرده و تحت تربیت سه راهب قرار می گیرد که با روش های سنتی او را برای شوالیه شده آموزش می دهند. او در راه شوالیه شدن باید به مبارزه و تلاش های زیادی دست بزند تا به هدف خود برسد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی معمایی Cubicity

Cubicity یک بازی معمایی دو بعدی است که شما را در قالب Seamus می برد. Seamus فردی کنجکاو است که نمی تواند بدون زحمت آرام بگیرد! به او کمک کنید تا به سلامت به خانه اش برسد. این بای گیم پلی خاص و زیبایی دارد. در Cubicity کاراکتر اصلی بازی یعنی Seamus نمی تواند پرواز کند اما هیچوقت زمین را لمس نمی کند! او از طناب ها آویزان می شود و در طول 60 سطح چالش برانگیز بازی و در گذر از 5 دنیای مختلف با سرعت حرکت می کند. او نیاز دارد تا سلاح های جدید به دست آورده و استراتژی های جدیدی را یاد بگیرد تا معماهایی را که در مسیرش قرار دارند و رفته رفته سخت تر می شوند را حل کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی فرمانده اژدهای خدایی Divinity: Dragon Commander

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

شما فرمانده اژدها هستید. ماموریت شما این است که گردآوری مجدد یک امپراتوری و فرمانروا شدن است. پیروزی کاملا به توانایی شما در فرمانروایی صحیح امپراتوری و تشکیل سپاهی شکست ناپذیر بستگی دارد. سلاح های محرمانه ی شما فراست تاکتیکی، مهارت های رهبری و توانایی شما در تبدیل خودتان به یک اژدهاست . Dragon Commander فقط یک بازی استراتژیک نیست، این بازی گیم پلی استراتژیک را با مشارکت، ایفای نقش و کنترل یک اژدهای سهمگین ترکیب کرده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین - فصل اول Angry Birds Toons - Season 1

نام : انیمیشن پرندگان خشمگین: فصل اول – Angry Birds Toons: Season 1
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | کمدی
کیفیت : SD 360p – خوب
فرمت : MP4
رزولیشن : 360×640
تاریخ انتشار : 16 مارس 2013
مدت زمان هر قسمت : 3 دقیقه
محصول : فنلاند
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : با Angry Birds Toons به دنیای کاراکترهای جذاب قدم بگذارید! زندگی در جزیره ی خوکها برای پرندگان خشمگین ساده نیست. Red و دوستان پرپری اش Chuck، Matilda، Bomb، Blues و Terence باید با هم همدست شوند تا از تخم ها و آینده شان در مقابل خوک های حیله گر و نقشه هایشان دفاع کنند. Angry Birds Toons زندگی شخصیت های یکی از پر طرفدار ترین بازی های طول تاریخ را به تصویر می کشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Jedi Knight II Touch برای اندروید

در این بازی اکشن اول شخص به عنوان Kyle Katarn نماینده ی جمهوری جدید از شمشیر تابان و نیروهای بی نهایت برای شکست قدرت شومی که کهکشان را تهدید می کند استفاده کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Dungeon Hunter 4 برای اندروید

در داستانی حماسی شرکت کنید در محیطی پر از تکاپو و تنش حضور پیدا کنید و با صدها دشمن و ابرقدرت های غول پیکر روبرو شوید. از بین چهار سطح مختلف بازی یکی را انتخاب کرده و سبک متفاوت مبارزه ی هر یک را درک کنید. به جنگ ادامه دهید و در مسیر خود رازهای گوناگون را کشف کنید! همه چیز را مهیای نبردی خونبار کنید چرا که شیاطین دوباره بازگشته اند! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

ok دانلود سینمایی لاک پشت های نینجا TMNT 2007

نام فیلم : لاک پشت های نینجا TMNT 2007| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی | فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 2007 | ژانر : ایکس | مدت نمایش : 01:14:20| زبان : فارسی

سه هزار سال پیش جنگجویی به نام یوآتل به راز جاودانگی در جهان پی‌می برد و جاودانه می‌شود اما خواهران و برادرانش تبدیل به سنگ می شوند… سیزده هیولا در جهان پراکنده می‌شوند که به ویران کردن زمین مشغولند. حالا ارباب اسپیلیندر پس از شکست دادن شردر، لئوناردو را  به آمریکای مرکزی فرستاده و دوناتلو در یک مرکز آی تی کار می کند و لاک پشتهای دیگر هر کدام مشغول کاری هستند. دختری به نام آپریل می‌خواهد آنها را برای کمک به موکلش که یک تاجر عتیقه است دوباره دور هم جمع کند…این کارتون سینمایی زیبا با تم اکشن در سال 2007 میلادی برای مخاطب کودک و نوجوان تولید شده است.اسپلینتر استاد لاکپشت‌ها است و لاکپشت‌ها تمام فنون نینجایی را از او آموخته‌اند. او معمولاً لاک پشت هارا پسران من صدا میکنداسپلینتر فنون نینجایی را از استاد یوشی آموخته‌است.لئوناردو که به طور غیر مستفیم و قراردادی سرگروه قلمداد می‌شود، بسیار حرفه‌ای و ماهر است. اسلحهٔ او دو کاتانا (شمشیر بلند و تیز) است و پوشش او نیز آبی است. بسیاری از مبارزه‌ها با سردسته‌های تبهکاران را او بر عهده دارد.مایکل‌آنجلو از پوشش نارنجی استفاده می‌کند. سلاح او نانچاکو است. مایکل‌آنجلو شوخ و گاهی اوقات دست و پا چلفتی و حتی خنگ است، و بسیاری از مواقع مشکلاتی را برای برادرانش به وجود میاورد.او با حیوانات با مهربانی رفتار می کند و آن ها را دوست داردورابطش باداناتلو بهتراستدوناتلو از پوشش ارغوانی (بنفش) استفاده می‌کند. سلاح او نوعی چوب (bō) است. دوناتلو باهوشترین و باذکاوت ترین فرد گروه‌است. او در حرفهٔ فنی و کامپیوتری رشته دارد و برنامه ریزی و کارهای فنی حرفه‌ای گروه بر عهدهٔ او است.رنگ پوستش از همه روشن تر است ورابطش با آوریل از همه بهتراسترافائل یا راف از پوشش قرمز استفاده می‌کند. وسیله دفاعی او در این پویانمایی شمشیر سای است. او تندخو، دمدمی مزاج و احساساتی است و زود عصبی می‌شود؛ به همین دلیل گاهی ناخواسته برای گروه دردسر ایجاد می‌کند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

ok دانلود انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی sponge bob squarepants

 | قسمت پنجم قرار داده شد |

نام فیلم : باب اسفنجی شلوار مکعبی sponge bob squarepants | کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی فرمت تصویر : MKV| سال تولید : (1999–2004)| ژانر : Comedy | مدت نمایش : 00:09:15| زبان : فارسی

باب اسفنجی شلوار مکعبی یک اسفنج دریایی ساده، خوش قلب و دوست داشتنی با افکاری کودکانه است. گاهی سعی می کند به دیگران کمک کند و گاهی فقط می خواهد بازی کند اما در این میان گاهی هم خرابکاری هایی بی قصد و غرض می کند که موجب خنده می شود. دوست صمیمی او پاتریک که یک ستاره دریایی کله پوک است معمولاً او را همراهی می کند.«باب اسفنجی شلوارمکعبی» (که البته ترجمه صحیح آن «شلوارمربعی» است) نام و نام خانوادگیِ شخصیت جذاب و دوست داشتنیِ این کارتون پرطرفدار است که خالق مشهور او یعنی «استفان هیلنبرگ» برایش انتخاب کرد. اوائل نام «پسر اسفنجی» را برایش انتخاب کرده بود اما بعد متوجه شد که «پسر اسفنجی» قبلاً برای یک شخصیت دیگر که در حال نمایش است انتخاب شده است، پس تصمیم گرفت نام شخصیت داستانی اش را تغییر دهد. هیلنبرگ اصرار داشت کلمه «اسفنج» حتماً در نام شخصیتش گنجانده شود تا کسی احیاناً او را به اشتباه «مرد پنیری» نخواند! این بود که سرانجام به نام «باب اسفنجی» رسید و برای تکمیل آن «شلوار مکعبی» را به عنوان نام خانوادگی به آن افزود.«تام کِنی»، کسی که هیلنبرگ صدایش را برای صداگذاری روی باب پسندید، می گوید: باب اسفنجی از لحاظ سنی نه بزرگ بود نه بچه، مثل جری لوئیس … که ظاهر آدم بزرگ ها را دارد اما رفتار و حرکاتش بچه گانه است.اولین قسمت باب اسفنجی در اولین روز ماه مه 1999 اماده پخش شد. پخش آن را نیکلودئون-تی-وی به عهده گرفت و در شبکه های ام-تی-وی-نت-ورک و نیک-تونز که در آن زمان شبکه های مشهور و پربیننده ای بودند پخش شد و با استقبال فراوان مردم روبه رو شد.بنابراین تولید این برنامه ادامه پیدا کرد. در سال 2004 برای اولین بار یک سینمایی از باب اسفنجی آماده اکران شد که آن هم با استقبال بسیار زیاد تماشاچیان و طرفدارانش مواجه شد. همینطور فصل های جدیدی از این کارتون تولید شد و تا امروز که 9 فصل از آن ساخته و آماده پخش شده یعنی چیزی در حدود 334 قسمت!بعد از مدتی هیلنبرگ تصمیم گرفت در نام برنامه تغییراتی ایجاد کند، او در هاله‌ای از شوخی این عنوان را برای یک سری از مجموعه در نظر گرفت: «باب کی؟ شلوار چی؟» اما پس از مدتی با انتقاد شدید منتقدین و هوادارانش روبه‌رو شد و دوباره به همان اسم سابق برگشت.داستان هر قسمت معمولاً در شهر بیکینی باتم که شهری است در زیر اقیانوس آرام اتفاق می افتد، جایی که در آن باب اسفنجی در خانه ای به شکل آناناس به همراه حیوان خانگی اش (حلزونی به نام گری) زندگی می کند. باب اسفنجی در رستوران آقای خرچنگ کار می کند و با اینکه شغل بسیار ساده ای دارد اما کارش را خیلی دوست دارد و از آن راضی است چون خود باب اسفنجی هم شخصیت بسیار ساده ای دارد با افکاری کودکانه.آقای خرچنگ عاشق پول است و تنها چیزی که اورا تحریک می کند مال اندوزی است.«پاتریک»، که یک ستاره دریایی است، دوست صمیمی و هم پای باب اسفنجی به حساب می آید. این دو باهم اوقات خوشی را می گذرانند و به بازی ها و شادی های بی حد و وصف کودکانه می پردازند. در این کارتون هر بلایی هم که سر باب و پاتریک می آید آنها دوباره می توانند به شکل اولشان در می آیند و در واقع خاصیت نرم تنانگیشان به آنها یک شخصیت نامیرا داده است.یکی دیگر از دوستان باب اسفنجی و پاتریک، «سندی» سنجابی است اهل تگزاس، که به کمک یک حباب (لباسی شبیه لباس فضانوردان) در زیر آب رفت و آمد می کند. او برعکس پاتریک، کاملاً عاقل است و اصلاً حرکات بچه‎گانه ندارد. در حقیقت دانشمندی است که روی کره ماه تحقیق می‌کند و گاهی به آنجا سفر می‌کند مهمترین شخصیت منفی این کارتون آقای پلانگتون است که در طرف دیگر شهر رستوران دارد و به شدت با آقای خرچنگ در رقابت است. بزرگترین دغدقه او، بدست آوردن فورمول غذایی آقای خرچنگ است. او در این راه حاضر است هر چیزی را فدا کند.از دیگرشخصیت های این کارتون می توان به آقای اختاپوس اشاره کرد که در همسایگی باب اسفنجی زندگی می کند. او هشت پایی خودخواه است و زیاد هم از باب اسفنجی بخاطر رفتار بچه‌گانه اش خوشش نمی آید.خلق چنین اثری با این تعداد قسمت، که تقریباً همگی از جذابیت یکسان برخوردار باشند، و نیز بیش از یک دهه همچنان که تعداد قسمتهایش اضافه می شوند و باید شاهد افزوده شدن طرفدارانش در سرتاسر دنیا باشیم واقعاً جای تحسین دارد. مسلماً در این سالها بسیاری افراد از عوامل گروه هیلنبرگ کم و زیاد شده‌اند اما او باز توانسته همان تصاویر و همان جذابیت را حفظ کند. خلاقیت در این اثر آن قدر بالاست که تا کنون سوژه‌ها لوس و تکراری نشده و در همان حدّ جذابیت باقی مانده‌اند. از همین جا یک دست مریزاد به او می گوییم. همینطور به وینسنت والر، استیون بنکس،آلن اسمارت، دِرِک دریمون، تیم هیل، شِرم کوهن، مری ودر ویلیامز، مارتین اولسن و بسیاری افراد دیگر که او را در این سالها همیاری کرده اند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود فیلم سینمایی نارنیا یک Narnia 1

نام فیلم : نارنیا یک Narnia: The Lion، the Witch and the Wardrobe | کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی

کارگردان : Andrew Adamson| نویسنده : Ann Peacock| تولید کننده : آمریکا| رتبه : * از 10

فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 2005| ژانر : تخیلی | مدت نمایش : 1:43:52| زبان : فارسی

افسانه ی Narnia 1 ، از آن دست داستان های زیبا هست که تبدیل آن به تصویر توانست موفقیت بسیاری را کسب نماید.سرگذشت نارنیا: شیر، کمد و جادوگر یک فیلم تخیلی فانتزی است که از رمانیاز سی اس لوئیس  به همین اسم گرفته شده است .اندرو آدامسون کارگردان بسیار موفق این فیلم با کمک والت دیسنی این محصول ارزشمند را در سال 2005 میلادی روانه ی بازار کرد.این کارگردان محصولات شرک یک و شرک دو را نیز در سابقه ی کاری خود داشته است.نارنیا حول محوریت و تمرکز بر ماجرای چند کودک است که نارنیا را بوجود آورده اند.این کودکان می خواهتد به اصلان شیر افسانه ی نارنیا کمک کنند تا از مشکلات دنیای نارنیا بر آید.در نارنیا جادو مساله ای عادی است و حیوانات در آن حرف می زنند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی ساعت زنگ دار Hammerwatch

تجربه ی ماجرایی هیجان انگیز در محیطی اکشن! در این بازی لذت بخش در حالت یک نفره و چند نفره ایفای نقش کنید، با سیلی از تنش روبرو شوید و راه خود را باز کنید تا بتوانید در طول 4 مرحله ی مختلف با دام ها، رازها و معماها با دشمنان مختلف که هر یک دارای ویژگی ها و ظاهر متفاوتی هستند مواجه شده و آنها را از بین ببرید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

http://dl.ir-dl.com/user25/Pic/talafi.jpg

نام فیلم : تلافی Pay Off| کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی

کارگردان : سعید اسدی| نویسنده : عباس شیرمحمدی|  تولید کننده : ایران |

فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 2004 | ژانر : اجتماعی| مدت نمایش : 01:20:23| زبان : فارسی

در اولین سکانس های این فیلم ، زن شوهد جوانی را می بینیم که در حال مشاجره با همدیگر هستند.این زوج جوان بنابر اختلافات بسیاری که دارند تصمیم به جدایی می کنند.آنها تصمیم به طلاق می گیرند.اوج داستان در اینجاست که درست در روز طلاق ، مرد متوجه می شود که خانمش دچار سرطان شده است و از اطلاعاتی که از طریق یک پزک در اختیار می گیرد متوحه می شود که خانمش تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد بود.بر همین روند مرد تصمیم می گیرد تا از طلاق جلوگیری نماید تا بعد از مرگ زن ، وارث اموال وی شود. در حین داستان است که اتفاق های جالب می افتد .کیانوش گرامی ، علی کاظمی ، محمد شری ، بهرام زاهدی ، احمدپور مخبر ، رضا بانکی ، کاوه ایمانی بازیگران این فیلم سینمایی است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Rock Runners برای اندروید

در این بازی پلت فرمر اکشن پرش، جهش، سرعت و چرخش را یکجا تجربه کنید. از روی گودال های پر از مواد رادیو اکتیویته بپرید، با ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد از موانع و مشکلات موجود در مسیر را پشت سر بگذارید و به مراحل بالا و بالاتر راه بیابید. این بازی از 140 مرحله ی هیجان انگیز تشکیل شده که برای باز کردن انها باید الماس ها و جواهرات موجود در مسیر را جمع کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن ملکه ی برفی Snow Queen 2012

نام : ملکه ی برفی – Snow Queen
ژانر : انیمیشن | فانتزی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 536×1280
تاریخ انتشار : 11 اکتبر 2013
مدت زمان : 75 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : ملکه ی برفی دنیا را به دنیای همیشه زمستانی تبدیل کرده است، جایی که بادهای قطبی روح انسان را منجمد می کند و احساسات رنگ می بازد. دختری به نام Gerda به همراه موش خانگی اش Luta باید برادرش Kai و دنیا را نجات دهند.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی عدالت نوپا: میراث Young Justice Legacy

عدالت نوپا را به گونه ای متفاوت از همیشه تجربه کنید. نیروهای خلاقی که پشت سری های تلویزیونی این مجموعه بودند با Little Orbit به هم پیوسته اند تا چهره ای متفاوت از دست آورد خود را به نمایش بگذارند. آنچه را که در سالهای از دست رفته اتفاق افتاده است کشف کنید و در این اکشن مهیج مسئولیت بخشی از داستان را بر عهده بگیرید. گروه خود را جمع کنید و راهی مبارزه شوید! بازی در قالب 12 قهرمان و مبارزه با 12 دشمن مختلف و داستان جدید و هیجان انگیز از ویژگی های این بازی است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Six-Guns برای اندروید

در این بازی ماجراجویانه ی مهیج به غرب وحشی سفر کنید و با دنیایی پر از کابوی های شیفته ی تیر و تفنگ و سارقین مسلح دست و پنجه نرم کنید. به جستجوی دشمنی پلید به دره ها و کوهها برودی و او را از پا در بیاورید. دنیای باز بازی را در آریزونا تجربه کنید و به اتفاقات هیجان انگیز داستان بازی سر بزنید تا لحظاتی سرشار از لذت را به شما هدیه کند. 40 مرحله مختلف بازی در انتظار شماست! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن پهلوانان

| قسمت اول تا سوم افزوده شد|

نام انیمیشن : پهلوانان | کیفیت صدا : MP3 @ 128 Kbps| کیفیت تصویر : عالی

فرمت تصویر : MKV| سال تولید : 1390 | ژانر : اجتماعی| مدت نمایش : ایکس | زبان : فارسی

پهلوان پوریای ولی، با تیزهوشی و همکاری شاگردانش: پهلوان یاور، پهلوان صفی و پهلوان مفرد، در مقابل مکر و حیلۀ اسکندرخان، داروغۀ طماع، حریص و جاه‌طلب شهر، ایستادگی و مبارزه می‌کند.داستان این مجموعه در شهر خوارزم، از شهرهای خراسان قدیم، در قرن هشتم هجری قمری می‌گذرد. شخصیت اصلی این قصه‌ها، پهلوان محمود قتالی خوارزمی، ملقب به پوریای ولی، شاعر، عارف و ورزشکار نامی ایران‌زمین است. او دارای شغل آهنگری بوده و ضمناً صاحب و اداره‌کنندۀ تنها زورخانۀ شهر نیز هست که در آنجا آداب و اخلاق جوانمردی و پهلوانی و فنون کُشتی را به شاگردان خود می‌آموزد. زورخانه به نام پهلوان حیدر خراسانی، جد پهلوان پوریای ولی است که مکان قابل احترامی در نظر همگان بشمار می‌آید. پوریای ولی در آنجا به شاگردانش رسم جوانمردی و معرفت را می‌آموزد. او به آنها می‌آموزد شرط اول پهلوانی، آزادگی است، نه خدمت به ظالم؛ داشتن مقام و منصب در مرام پهلوانی نیست. با ارزش‌ترینِ چیزها، ذات انسان است و.در میان این شاگردان، سه جوان یعنی یاور، صَفی و مُفرد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. یاور، مثل پوریا در کار آهنگری است. صفی که سابقاً از لشگریان حاکم بلخ بوده، به کار نمدمالی مشغول است. مفرد نیز که قبلاً عیاری می‌کرده، اکنون در میدان شهر سلمانی راه انداخته است. پوریا با کمک آنها به مبارزه علیه ظلم و بیدادگری حاکم و داروغۀ زورگوی شهر می‌پردازد.یمور و سایر گَزمه‌ها زیر نظر اسکندرخان، داروغه و رئیس گزمه‌های شهر، کار می‌کنند. گزمه‌ها به دستور اسکندرخان از هر فرصتی استفاده کرده، دائم از مردم زورگیری می‌کنند و آنها را به هر دلیلی تحت فشار قرار می‌دهند.مجموعۀ «پهلوانان» در دو سری 13 قسمتی به تهیه‌کنندگی شرکت «حرکت کلیدی» در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است. مهرداد شیخان در 5 قسمت این مجموعه در بخش کارگردانی آن همکاری کرده است.برای دانلود انیمیشن سینمایی پهلوانان به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی طوفان فولادین: مجازات سوزان Steel Storm: Burning Retribution

Steel Storm: Burning Retribution بازی رقابتی امتیازی است که بیشتر توجه آن دسته از افرادی را به خود جلب می کند که به اکشن پرسرعت، مبارزه با گروه های دشمنان هوشمند، محیط های تخریب پذیر و انفجارهای تکان دهنده علاقه ی زیادی دارند. وقایع بازی در دنیای متفاوتی رخ می دهد که شما در آن خلبان R.I.A.C ( ارتش کهکشانی مجهز سلطنتی) و مسئول کنترل یک هواناو هستید که به بهترین و قدرتمندترین سلاح ها مجهز است. کار شما آسان است اما ناچیز نیست! این شمایید که باید در مقابله با نیروهای متحد جدایی طلب پیروز شوید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی بی عدالتی: خدایان در میان ما Injustice: Gods Among Us برای اندروید

در Injustice: Gods Among Us ماجراهای قهرمانان تاریخی را دوباره بسازید و آماده ی نبردی شور انگیز شوید! Injustice: Gods Among Us از دسته بازی هایی است که در آن با جمع آوری کارت امتیاز می گیرید و به شما اجازه می دهد تا مجموعه ای از کاراکتر ها را برای بازی خود بسازید. پیش بروید و در قالب شخصیت های معروفی مانند بتمن، پیکان سبز، سوپرمن، زن شگفت انگیز و دیگر کاراکتر های محبوب بازی کنید و در هر یک از این نقش ها قدرت و توانایی های متفاوتی را در بازی تجربه کنید. گرافیک بالا، قابلیت شخصیت پردازی و ارائه ی مبارزه ای متفاوت برای هر یک از کاراکترها از ویژگی های برجسته ی این بازی است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Joe Dever's Lone Wolf برای اندروید

Lone Wolf با یک ویدئو گیم و داستانی جدید، سیستم مبارزه ای متفاوت و گرافیک فوق العاده بازگشته است! Joe Dever نویسنده ی معروف به تیمی قدرتمند پیوسته تا ماجرایی مهیج را در پیچ و خم زندگی لرد Kai با تجربه ای از یک بازی داستانی جذاب به شما تقدیم کند. کتاب جادویی را باز کنید و به دنیای افسانه ای مگناموند وارد شوید! کارکتر خود را بسازید و آن را با ویژگی های رفتاری و نیروهای خاص شخصی سازی کنید، راه خود را در مسیر بازی باز کنید و پیش بروید، بر اساس عقایدتان تصمیم بگیرید اما مواظب باشید! این تصمیم ها می تواند شما را به سمت پیروزی و یا مرگ بکشند! شمشیر افسانه ای خورشید را به دست بگیرید و از نیروی ماورایی آن استفاده کنید! هر بار که این بازی را تربه کنید و تصمیمات متفاوتی در پیشروی خود بگیرید مسیرها و مبارزات متفاوتی بر اساس تصمیمات شما پیش رویتان قرار خواهد گرفت، پس در تصمیم گیری دقت کنید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی پرواز هوشمندان Ring Runner: Flight Of The Sages

از بیهوشی پس از یک عمل جراحی مغز که به صورت غیرداوطلبانه روی شما انجام شده بیدار می شود و متوجه می شوید که مراکز کلیدی حافظه ی مغرتان را از دست داده اید! تغییراتی در مغز شما ایجاد شده که شما را به شاهراه های بزرگ جهان و گذر از مسیرهایی هدایت می کند که به نام ” حلقه ها” معروفند! اگر از گودال ها و مسیر های آتش بار، قلمروگلادیاتورهای شلاق به دست و دیگر خطرات بزرگ موجود در مسیر عبور کنید به جایی می رسید که می فهمید یک نابغه هستید که می تواند با افکارش قوانین فیزیکی جدیدی را بنویسد. در پیشروی این داستان شما به جنگ ها و نبردهایی گام میگذارید که اگر در آنها پیروز شوید می توایند نقش موثری در آینده ی جهان داشته باشید، البته به شرطی که بتوانید بفهمید چه کسی هستید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن Transformers Prime Beast Hunters: Predacons Rising 2013

نام : Transformers Prime Beast Hunters: Predacons Rising
ژانر : انیمیشن | خانوادگی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 4 اکتبر 2013
مدت زمان : 65 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : شرح وقایع جنگ حماسی و شورانگیز میان Decepticonها و Autobot ها در جریان ماموریت نجات زمین و نجات یک روزه ی سیاره ی مادریشان Cybertron. با تماشای این داستان هیجان انگیز از لحظه لحظه ی نبردی پر مخاطره و سرسخت لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 550377
تعداد مطالب : 675
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

ابزار پرش به بالا

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه