ریاضی سرا و دانلود
مطالب ریاضی لطفا با فایرفاکس وارد این وبلاگ شوید دانلود نرم افزار فایر فاکس درموضوع نرم افزار است

دانلود بازی رالی قهرمانی جهان WRC 4: FIA World Rally Championship

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

پس از بازگشتی بزرگ در سال 2012 بازی جذاب WRC 4 تجربه ی رالی را به سطحی جدید و بی نظیر در تاریخ بازی های ویدئویی میرساند. سال 2013 را با رانندگان، ماشین ها و مسابقات WRC، WRC2، WRC3 و برای اولین بار با مسابقات بزرگ قهرمانی WRC بگذرانید. موتور گرافیکی پیشرفته و واقعیت پردازی بی همتایی را که به شما اجازه ی ایجاد سبک های جدیدی از رانندگی را میدهد در مسیری زنده و طبیعی تر از همیشه لمس کنید. در یکی از 78 پیست مختلف مسابقه، روز، شب، یا عصر، همه وقت با دوستان خود در همه جای دنیا به صورت آنلاین مسابقه بدهید. WRC هم اکنون به وقاع به یک شبیه ساز ورزش رانندگی تبدیل شده که در دسترسی به همه ی رانندگان بدون توجه به سطح آنها نیز بسیار موفق است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی استراتژیک XCOM: Enemy Within

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

XCOM: Enemy Within نسخه ی گسترده تری از بازی XCOM: Enemy Unknown است که در سال 2012 منتشر و برنده ی جایزه ی بازی های استراتژیک شد. Enemy Within مجموعه ای باورنکردنی از قابلیت های مختلف و سلاح ها را در اختیار شما می گذارد تا تا با دشمنان جدید و تهدیدات بیگانگان مبارزه کنید.
برخی از ویژگی های این بازی:

توانایی های جدید نظامی: آزمایشگاه ژنتیک بسازید و توان عملیاتی فیزیک خود را بالا ببرید تا بتوانید افزوده هایی را برای اعضای بدن مثل سینه، مغز، چشم، پوست و پا ایجاد کنید و یا با ساختن آزمایشگاه های عصبی مکانیک جدیدی از Exoskeletalcybersuit یا MEC را ایجاد کنید. MEC جدید کلاس Trooper قابلیت های ویژه ای دارد که شما را در تجهیز خود به سلاح های ارتقاء یافته ای مانند آتش پاش و نارنجک انداز کمک می کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Drag Racing 3D برای اندروید

استفاده از بیش از 20 ماشین مختلف از ماشین های لوکس شهری گرفته تا ماشین های اسپورت مسابقه ای قدرتمند! امکان رنگ زدن و تغییر ویزگی های ظاهری ماشین، ویژگی های متفاوت هر یک از مسابقات، حالت حرفه ای بازی با امکان پیشروی در مراحل حرفه ای و مبتدی و دیگر موارد پیشرفته ی بازی لذتی بی نهایت را به شما ارائه می کند، پس خود را برای نشستن پشت فرمان ماشین های رویایی و شرکت در مسابقات هیجان انگیز آماده کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

 

دانلود بازی Riddick: The Merc Files برای اندروید

از آنها فرار کنید، آنها را فریب بدهید و یا از سر راه خود بردارید، همه چیز بسته به انتخاب شماست. در این بازی مهیج یا باید در سایه ها بمانید و یا در میان آنها بجنگید و راه خود را به بیرون باز کنید، پنهان شوید و دشمنان خود را غافلگیر کنید، اکنون با یک ضربه ی مهلک انها را از سر راه خود بردارید! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی بی قائده دو Anomaly 2 برای اندروید

یک بازی بازی مهیج در زمینه ی دفاع و حمله به برج! Anomaly 2 دنباله ای برای بازی محبوب و تحسین شده ی Anomaly Warzone Earth است که با حفظ المنت های بازی اصلی موارد و ویژگی های جدیدی را به بازی یک نفره ی خود بخشیده است که نهایتاً مهارت های شما را در تجربه ای کاملا متفاوت به مرحله ی امتحان و آزمون می کشاند! در سالهای پس از وقوع و شروع جنگ در زمین در سال 2018 زمین تحت فشار حملات ماشین های بیگانه در حالت ویرانی است! انسانیت در حال انقراض است و مردم در کاروان هایی به هم پیوسته و در سرزمین های یخ بسته به جستجوی غذا و منابع حیات می روند! از زمان شروع جنگ تمام قوانین تغییر کرده اند و به نظر می رسد که انسان ها با ماشین ها کنترل می شوند! به گروه های مردم بپیوندید، گروه هایی که هر یک مهارت ها و ویژگی های مخصوص خود را دارند. در گروه های خود برای نجات انسانیت و حیات زمین تلاش کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن تام و جری Tom and Jerry in Shiver Me Whiskers 2006

نام : Tom and Jerry in Shiver Me Whiskers
ژانر : انیمیشن | خانوادگی | کمدی
کیفیت : BluRay 720p – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 22 آگوست 2006
مدت زمان : 71 دقیقه
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : تام و جری در یک کشتی دزدان دریایی هستند. تام نقشه ای را می بیند که روی آب شناور است! یک روح به تام هشدار می دهد که اگر این نقشه از دریا دور شود کشتی آنها دچار نفرین می شود اما تام بدون توجه به نفرین و بلایی که آنها را تهدید می کند نقشه را به کاپیتان می دهد

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی سلطان رزمجویان THE KING OF FIGHTERS '97 برای اندروید

به یک مبارز جدید در یکی از تیم های افسانه ی THE KING OF FIGHTERS ’97 تبدیل شوید و در متن این بازی هیجان انگیز تا انتها برای پیروزی تلاش کنید. به زندگی افراد پلید خاتمه بدهید و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورید. 35 کاراکتر برای انتخاب و بازی، دو حالت مختلف برای ارتقاء عمق بازی و مبارزه با دوستان در حالت چندنفره ی بلوتوث از ویژگی های برجسته این بازیست. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود مراسم انتخاب برترین های فوتبال FIFA Ballon d'Or 2012

HDTV | MKV| 1280×720 | x264 @ 4000 kbps 25 fps | AAC @ 96 kbps | 01:00:01 | 1.78 GB

مراسم انتحاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2012، اهدای توپ طلا موسوم به مراسم گالا و فیفا بالون دور و انتخاب بهترین گل و مربی در سال 2012 که در زوریخ سوئیس برگزار شد. این مراسم سه نامزد نهایی برای دریافت توپ طلای 2012 فوتبال مردان یعنی آندرس اینیستا، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را داشت، و نامزدهای کسب عنوان بهترین سرمربی دنیا در این سال، دل بوسکه و گواردیولا و مورینیو (که به خواسته ی خود در این مراسم شرکت نکرد) بودند. در این مراسم شاهد حضور بازیکن صاحب نام ایرانی یعنی علی دایی نیز بودیم که باعث جذاب تر شدن این مراسم برای ایرانیان نیز شد. برنده توپ طلا : لیونل مسی ، بهترین بازیکن بانوان: آبی واماچ  ، جایزه پوشکاش : استوخ ، بهترین مربی: دل بوسکه ، بهترین مربی زن : سونداگه . هم اکنون می توانید این مراسم را برای اولین بار به طور کامل و با کیفیت HDTV از سایت ریاضی سرا 2013 دریافت و مشاهده نمائید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

گل های فینال لیگ قهرمانان اروپا Champions League Finals Goals 1955-2005

.:: برای اولین بار بین سایت های ایرانی ::.

لیگ قهرمانان اروپا (به انگلیسی: Uefa Champions League) (که معمولاً با نام لیگ قهرمانان یا در گذشته با نام جام باشگاه های اروپا شناخته می‌شود) مجموعه‌ای از مسابقات فوتبال باشگاهی فصلی است که توسط یوفا تشکیل شده و از ۱۹۵۵ برای موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شود.اولین جام باشگاههای اروپا از سال ۱۹۵۵ با شانزده تیم آغاز گردید و اولین مسابقه جام اروپا در ۴ سپتامبر سال ۱۹۵۵ با بازی دو تیم اسپورتینگ(پرتغال) و پارتیزان (یوگسلاویسابق) آغاز گردید که با نتیجه مساوی ۳-۳ به پایان رسید. جایزه این رقابت‌ها، جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا، معتبرترین جام باشگاهی در جهان ورزش است.تا سال ۱۹۹۲ این لیگ با نام جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد. لیگ قهرمانان اروپا با اعتباری که دارد، از رقابت‌های جام یوفا و جام برندگان (که دیگر برگزار نمی‌شود) معتبرتر است.ین مسابقات از دو دور تشکیل شده است. (دور مقدماتی (گروهی) و دور حذفی) این مسابقات در غالب ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می شود که از هر گروه ۲ تیم به دور حذفی راه پیدا می کنند. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در به مصاف قهرمان باشگاه های قاره های دیگر در جام باشگاه های جهان خواهد رفت و هم چنین به مصاف قهرمان جام یوفا در سوپر جام اروپا خواهد رفت.رئال مادرید موفق ترین تیم در تاریخ این رقابت است که ۹ بار قهرمان این جام معتبر شده است. رئال مادرید در همان ۵ فصل اول پی در پی در این جام، قهرمان شده است و آخرین قهرمانی اش در سال ۲۰۰۲ بوده است. پس از سال ۱۹۹۲ که نام این جام به لیگ قهرمانان اروپا تغییر یافت، تنها تیمی که پی در پی قهرمان شده است، آ.ث. میلان است که دو سال پی در پی قهرمان شده است. قهرمان فعلی این جام معتبر، چلسی است که پس از تساوی ۱ – ۱ در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی ۴ – ۳ بایرن مونیخ را در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، یعنی آلیانز آرنا شکست داد.این مجموعه در دوقسمت به طور کامل برای شما آماده شده است. قسمت اول آن مجموعه گل های فینال جام قهرمانان اروپا از سال 1995-2005 و قسمت دوم از سال 2006-2012 است.شما می توانید این مستند را به طور رایگان از سایت ریاضی سرا 2013 دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

نام : زیباترین گل های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2011-2012 Uefa Champions League 2011-2012 Best Goals
ژانر : مستند
کیفیت : HDTV – خوب
فرمت : TS
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 2012
مدت زمان : 50 دقیقه
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : لیگ قهرمانان اروپا (به انگلیسی: Uefa Champions League) (که معمولاً با نام لیگ قهرمانان یا در گذشته با نام جام باشگاه‌های اروپا شناخته می‌شود) مجموعه‌ای از مسابقات فوتبال باشگاهی فصلی است که توسط یوفا تشکیل شده و از 1955 برای موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شود. جایزه این رقابت‌ها، جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا، معتبرترین جام باشگاهی در جهان ورزش است.
تا سال 1992 این لیگ با نام جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد. لیگ قهرمانان اروپا با اعتباری که دارد، از رقابت‌های جام یوفا و جام برندگان (که دیگر برگزار نمی‌شود) معتبرتر است.
این مسابقات از دو دور تشکیل شده‌است. (دور مقدماتی (گروهی) و دور حذفی) این مسابقات در غالب 8 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه 2 تیم به دور حذفی راه پیدا می‌کنند. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در به مصاف قهرمان باشگاه‌های قاره‌های دیگر در جام باشگاه‌های جهان خواهد رفت و هم چنین به مصاف قهرمان جام یوفا در سوپر جام اروپا خواهد رفت.
رئال مادرید موفق ترین تیم در تاریخ این رقابت است که 9 بار قهرمان این جام معتبر شده‌است. رئال مادرید در همان 5 فصل اول پی در پی در این جام، قهرمان شده است و آخرین قهرمانی اش در سال 2002 بوده‌است. پس از سال 1992 که نام این جام به لیگ قهرمانان اروپا تغییر یافت، تنها تیمی که پی در پی قهرمان شده‌است، آ. ث. میلان است که دو سال پی در پی قهرمان شده‌است. قهرمان فعلی این جام معتبر، چلسی است که پس از تساوی 1 – 1 در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی 4 – 3 بایرن مونیخ را در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، یعنی آلیانز آرنا شکست داد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Spelunky HD

Spelunky یک بازی خاص و هیجان انگیز است که با اجرای تصادفی مراحل تجربه ای متفاوت را در هر بار بازی به شما ارائه می کند. به دنیای زیرزمین سفر کرده و مکان های مختلف را که پر از هیولاها و اژدها های مختلف است سیاحت کنید. شما در مکان ها و مراحل مختلف باز یآزادی کامل دارید تا به اشکال مختلف در جهت کشف رازهای بازی تلاش کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Brotherhood of Violence II برای اندروید

Brotherhood of Violence II مهارت های مبارزه ای شما را در محیط پر از خون و خونریزی آمیخته با گرافیکی فوق العاده با کیفیت و بیش از 400 مبارزه مجهز به هوش مصنوعی به چالش می کشد. در مسیر خود در گذر از 30 محیط مختلف با حالت های مبارزه ای متفاوت پیش بروید تا به مبارزان برجسته و ابر قدرت برسید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی قهرمانان آشفتگی Champions Of Chaos 2

در Champions Of Chaos 2 بازیکن می تواند 10 کلاس مختلف را در دو کاراکتر ترکیب کند، در مقابل موجی از دشمنان بجنگد و به شهرت و اتحاد برسد. در این بازی شما دو حزب را رهبری می کنید، این دو حزب جنگجویانی شورشی هستند که به دنبال ایجاد اتحاد با ملت های آزاد غرب هستند تا با ایجاد قدرت عظیم نظامی نیورهای در حال پیشروی و پلید امپراتور را شکست دهند. شما برای جلب اعتماد رهبران ملت های غربی باید نیروی افراد خود را به آنها اثبات کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.18.7 Final

شما برای اینکه بتوانید بر فایل های در حال دانلود خود از اینترنت مدیریت کنید نیاز به یک نرم افزار دانلود منیجر دارید. نرم افزار Internet Download Manager یکی از نرم افزارهای بسیار معروف دانلود فایل از اینترنت می باشد. توسط این برنامه میتوان از تمامی سایت های اشتراک گذاری فایل در اینترنت دانلود کرد و نیز در هنگام دانلود برروی فایل مورد نظر مدیریت کامل داشت. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می دهد که این خود در دانلود سریعتر فایل ها کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، سفری و سایر مرورگرها سازگار بوده و قادر است به محض کلیک کاربر برروی لینک دانلود در محیط این مروگرها، به صورت خودکار اجرا گردد و اقدام به دانلود فایل نماید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاصی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود نرم افزار نقاشی Infinite Painter v3.0.4 برای اندروید

Infinite Painter از مرزهای دیگر اپلیکیشن های گرافیکی می گذرد و شما را به قابلیت های نامحدود، مبتکرانه و تازه می رساند که در هیچ جای دیگر یافت نمی شود. صد قلم مختلف در دسته بندی های مجزا، لایه های نامحدود، پخش فیلم پیشروی پروژه از آغاز تا پایان، وضوح بالای نقاشی ها، وارد کردن تصاویر از دوربین، گالری یا وب، سرعت در ایجاد طرح های مختلف، 5 نوع مختلف طراحی، محیط کاربری روان و بازدهی تصاویر در فرمت های مختلف از ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 8 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Gangstar Vegas برای اندروید

راهی سفری پرخطر به سمت شهر تبه کاران شوید! در این بازی آزاد اکشن 80 ماموریت پر از لحظه های اکشن منتظر شماست. می توانید گروهی از گانگستر ها تشکیل دهید و با مافیا مبارزه کنید. در این نسخه در شهر 9 برابر بزرگتر از نسخه ی قبل حرکت خواهید کرد. فضای زیبای شهر به علاوه ی سلاح های پرقدرت و ویژگی های انفجاری مهیب شما را در هیجان خود غرق خواهد کرد. اتومبیل های پر قدرت و محبوب، مهارت های خاص در بازی و داستان پر تنش این نسخه را از نسخه های قبلی بازی های Gangstar متمایز کرده است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی اکشن امتحان نهایی Final Exam

به درون اکشن دیوانه وار و ضربتی Final Exam بپرید!
چهار دوست قدیمی در حالی که به سمت دبیرستان قدیمی خود که بخشی از خاطرات شیرینشان بوده است می روند، به شهری پر از ارواح و موجودات هیولایی بر می خورند. در این بازی می توانید در دوحالت چند نفره و تکنفره بازی کنید که حالت چند نفره ی آن شامل بازی دو نفره ی محلی و بازی 4 نفره ی آنلاین است. در طول مراحل متفاوت و بسیار جذاب این بازی در مقابل ارواح بجنگید و خود را از هیولاهایی که می خواهند پوست شما را زنده زنده بکنند فرار کنید. کاراکتر مورد نظر خود را امتخاب کنید، راهی بازی شوید و با استفاده از مهارت های خود مراحل را یکی پس از دیگری با موفقیت و امتیازات بالا پشت سر بگذارید. دسترسی به سلاح های جدید، ارتقاء نیروها، بازگشایی حرکت های ویژه و قدرت های پیش برنده در گرو کسب امتیاز های بالاست! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی ماجرای شمالی Northern Tale برای اندروید

افسانه ای زیبا و پر از ماجراهای دلاورانه، حیرت انگیز و جادویی! داستان Northern Tail در سرزمین پادشاه وایکینگ، Ragnar قدرتمند آغاز می شود. او به خانه اش باز می گردد و متوجه می شود که سلطنتش غصب شده و دخترانش توسط جادوگر شرور به سرقت رفته اند! Ragnar به راه می افتد تا خانواده اش را حفظ و قلمرو سلطنتش را از پلیدی ها پاک کند. او در این سفر از دوستان همراهش کمک می گیرد و با هم با مشکلات بی شمار مواجه می شوند. جادوگر که از دست آنها به خشم آمده تمام رنگ ها را از سرزمین ها می دزد، جنگل ها از حیوانات درنده و نیورهای فناناپذیرش پر میکند. از هوش و جادوی خود استفاده کنید تا آرامش را بازگردانده و شرارت را شکست دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی ضربت سر انگشت مرگ One Finger Death Punch

دنیای نمایشی کنگفو را در سریع ترین، هیجان انگیز ترین و حیرت آورترین نوعی آن لمس کنید! با سیستم واکنشگر یک به یک این بازی بازیکن می تواند پاسخ هر ضربه ی استخوان شکن را به صورت آنی دریافت کند. با استفاده از پنج سبک کلاسیک کونگ فو آمیخته با اسلحه های افزوده به اساتید این هنر رزمی احترام بگذارید. با سلاح های پرتابی قدرتمند روبروی دشمنان خود بایستید و افراد شرور را به درک واصل کنید. دنیای مهیج را با بیش از 250 مرحله، 13 حالت و 3 سطح دشواری بازی تجربه کنید. در حالت Survival (بقاء) مهارت های خود را به نمایش بگذارید و با حرکات خود به امتیازات بالا برسید. در این حالت اگر فکر می کنید که یک کونگ فو کار حرفه ای هستید خود را با حالت “Blind Survival” محک بزنید اما به خاطر داشته باشید که این حالت بازی در حد مبارزه با استادبزرگ کونگ فو دشوار است! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود نرم افزار پلیر صوتی و تصویری Metal Player v4.0.4.3

Metal Player یک پلیر صوتی و تصویری قدرتمند با کاربری ساده است که از اکثر فرمت های رایج مانند MP3 ،WAV ، CDA،AVI MIDI ، AC3 ،OGG ، MP4 و MPG پشتیبانی می کند. این نرم افزار انبوهی از آپشن های متفاوت را در اختیار کاربران مختلف می گذارد. تراک های مورد نظر برای پخش را می توانید با استفاده از مرورگر فایل و یا متد Drag & Drop به پلی لیست اضافه کنید. گذشته از کنترل های برنامه های رسانه ای مانند Next، Pause و تنظیمات صدا در این پلیر می توانید جزئیات فایل را مشاهده، تب ها را ویرایش، جزئیات فایل را در کلیپ بر کپی و صفی از آهنگ های مختلف را ایجاد کنید. به علاوه می توانید از جستجوگر استفاده نمایید، رادیوی آنلاین گوش کنید و لینک های مورد نظرتان را بیفزایید ویژگی های نوع پخش پلی لیست را تعیین کنید و یا تم و زبان نرم افزار را تغییر دهید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی ثور: دنیای تاریک Thor: TDW - The Official Game برای اندروید

در این بازی رسمی اکشن به “ثور” خدای رعد تبدیل شوید!
Malekith خدای مارهای سیاه و دشمن دیرینه ی Asgard برای از بین بردن 9 جهان دست به یک حمله ی سهمگین می زند. ثور باید تمام قدرت خود را بکار گرفته و اجازه ندهد تا مارهای سیاه جهان را در سیاهی و تاریکی غرق کنند. به نیروی قدرتمند بزرگترین جنگجویان Asgard پیوسته و به نبردی حماسی و سرشار از هیجان قدم بگذارید. نیروهای پلید Malekith را متوقف کرده و آرامش را به دنیاها بازگردانید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی پاندای کاراته باز Karate Panda

Karate Panda یک بازی پلت فرم با گرافیک های جذاب کارتونی است. این بازی 30 مرحله ی اکشن در جریان مبارزه های جذاب پانداست. شکارچیان همه ی پانداهای کوچک را از جنگل بامبو دزدیده اند و یک پدر نگران و عصبانی در راه است تا بچه های خود را نجات دهد. او را در این راه کمک کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلودبه ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای اندروید

یکی دیگر از سری بازی های Need for Speed با ویژگی های ستودنی به خانه های شما می آید تا بار دیگر همه را متحیر کند. دروازه ی های سحرآمیز را منفجر می کنید، بیلبوردها شما را فرامی خوانند تا از میان آنها رد شوید و گاراژ های موجود در بازی منتظرند تا شما آنها را روی نقشه کشف کنید. می توانید از ماشینی به درون ماشین دیگر بپرید و کارها و رفتارهایی را انجام بدهید که هیچ محدودیتی برایشان تعریف نشده است! محبوب ترین ماشین های جهان در این بازی جمع شده اند تا با سرعت و قدرت و ویژگی های واقعی خود شما را به لمسی حقیقتی از سرعت و هیجان برسانند. پس لامبورگینی و یا هر ماشینی را که آرزوی رانندگی با آن رویایتان بوده را انتخاب کنید و راهی جاده های زیبا با گرافیک مبهوت کننده و دینامیک و فیزیک های واقعی شوید. حالت های مختلف بازی در جریان پیشروی شما تنوع و گوناگونی را به ارمغان می اورد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 1 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Chernobyl Underground

در سال 2020 هستیم. پس از سقوط Eurozone در سال 2014 و بحران عظیم اقتصادی، اکراین هرگز نیروگاه انرژی Chernobyl را متوقف نکرد. پس از انتشار بی رویه ی اشعه های رادیویی و آلودگی بیش از حد محیط که زندگی اهالی منطقه را به خطر انداخت، این نیروگاه بسته و به پناهگاهی برای جنایتکاران فراری و افراد نا به هنجار اجتماع تبدیل شد. پس از این اقامت های خطرناک و تهدید کننده نیز این مکان از افراد شرور تخلیه و به محلی برای آزمایشات ارتش و پیمانکاران خصوصی تبدیل شد. تجهیزات جنگی، سلاح ها و جنگ افزارهای الکترونیکی آزمایش شده توسط تیم های کوچک و یا کارشناسان خصوصی ساخته می شود و بازیکن یکی از این پیمانکارانی است که به منطقه فرستاده می شود. این فرد (بازیکن) باید سلا ح ها را به گونه ای بسازد که نمایشی خوب در تلویزیون “مرگ” داشته و پیشنهادات بالایی برای فروش بگیرد، هر چه کشتار و وحشت بیشتر، پیشنهادات مزایده ای بیشتر! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی فن دفاع Defense Technica

در Defense Technica گونه ای جدید از بازی دفاعی را با به کارگیری گرافیک های فوق العاده، ساخت برج، دفاع از برج و ارتقاء آن تجربه کنید. برج های خود را در محیط های استراتژیک بسازید تا بتوانید در مقابل دشمنان دفاع کنید. برج ها را ارتقاء دهید تا با نیروی بهتری بتوانید دفاع کنید و با شکست دشمنان منابع و پیشرفت های بهتری را به دست آورید. با پیشرفت مراحل بازی دشوار تر شده و حملات شدت بیشتری می یابند، پس از آیتم های مختلف و قدرتمند استفاده کرده و دشمنان خود را از سر راه بردارید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin's Creed IV: Black Flag برای XBOX 360

…:: نسخه COMPLEX ::..

دزدان دریایی بر جزایر دریای کاراییب حکفرما شده و یک جمهوری بی قانون را پایه گذاری کرده اند. در میان این بی قانونی یک کاپیتان مهیب و جوان به نام Edward Kenway وجود دارد که رفتارش احترام همه ی دزدان دریایی حتی یاغی ترین و مهم ترین افراد آنها مانند Blackbeard را بر انگیخته، اما همین رفتار ها او را به جنگی بزرگ می کشاند که ممکن است همه ی آنچه را که دزدان دریایی ساخته اند ویران کند.
بادبان ها را در دریاهای ژرف بگشایید و در ماجراجویی با دزدان دریایی در حماسه ی دیگر از Assassin’s Creed همراه شوید. در قالب Edward Kenway به کاپیتانی باشکوه اما بی رحم تبدیل شوید، برکشتی خود حکمفرمایی کنید، غارت و چپاول کنید و با ارتقاء مهمات و تجهیزات لازم برای شکست کشتی های دشمن راه خود را باز کرده و در محیط های مختلف پیش بروید تا بزرگترین تفاوت ها و گوناگونی که Assassin’s Creed تا به حال ساخته را لمس کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود انیمیشن دورامون نوبیتا Doraemon: Nobita's 2007

نام : دورامون نوبیتا: داستان جدید ماجراجویی بزرگ در جهان زیرین – Doraemon: Nobita’s New Great Adventure into the Underworld – The Seven Magic Users
ژانر : انیمیشن
کیفیت : BluRay 720p x264 – خوب
فرمت : MKV
رزولیشن : 720×1280
تاریخ انتشار : 10 مارس 2007
مدت زمان : 112 دقیقه
محصول : ژاپن
زبان : ژاپنی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : نوبیتا از دورامون تقاضا می کند که جعبه ی Moshimo خود را به او بدهد و بعد آرزو می کند که دنیا به مکانی تبدیل شود که در آن بتوان از جادو استفاده کرد. جادوگری جای علم را می گیرد و انسان ها و تکنولوژی، همگی بنده ی جادو می شوند. همه به جز نوبیتا! او نمی تواند ورد ها را به درستی بیان کند! او با ناامیدی تصمیم می گیرد تا همه چیز را به حالت اولش بازگرداند اما مادرش جعبه ی Moshimo را دور انداخته است…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Call of Duty®: Strike Team برای اندروید

در سال 2020 فشار و تنش میان قدرت های بزرگ جهان بالا گرفته است. ایلات متحده ی امریکا در جریان یک حمله ی ناگهانی خود را در نبردی روبروی دشمنی ناشناخته می یابد! ماموریت شما در این میان این است که رهبری تیم عملیاتی ویژه ای را هدایت کرده و دنیا را از این کشمکش ها نجات دهید. این بازی تجربه ی بازی اول شخص و سوم شخص جدیدی را به همراه دارد که از بنیاد دوباره سازی شده تا در موبایل و تبلت های شما به اجرا در آید. این تیم قدرتمند که شما هدایتگر آن خواهید بود قابلیت های ویژه ای دارد که می تواند با انقلابی بزرگ همه ی نیروها را به زانو درآورد، اما همه ی این نیروها به قدرت رهبری شما بستگی دارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی مرا به خاطر بیاور Remember Me

…:: نسخه کامل با کرک FLT ::..

پاریس جدید در سال 2084! حالا دیگر حافظه ی مردم را می تواند به شکل عددی درآورد، خرید، فروخت و با آن تجارت کرد! در میان پیشرفت به ظاهر منطقی و رشد انفجاری شبکه های اجتماعی در آغاز قرن 21 آخرین بقایای حریم شخصی و محیط خصوصی نیز از بین رفته است! مردم نیز این جامعه ی باز را در عوض راحتی و سهولتی که تکنولوژی در اختیار آنها می گذارد پذیرفته اند. این تجارت حافظه قدرت بیکران جامعه را به عده ی محدودی بخشیده است.
Remember Me روایتگر یک محیط اکشن سوم شخص است که در آن بازیکن در قالب Nilin ایفای نقش می کند. نیلین سابقاً یک شکارچی ماهر حافظه بوده است که مهارت وارد شدن به ذهن مردم و دزدیدن یا حتی عوض کردن حافظه ی آنها را داشته است. صاحبان قدرت که از توانایی ها و علم او وحشت داشتند او را بزداشت و حافظه اش را به طور کامل پاک کردند. نیلین پس از فرار از زندان با کمک تنها دوستش تصمیم به اجرای عملیاتی می گیرد که با آن می تواند شخصیت خود را دوباره بیابد. اما در جریان این مبارزه او توسط بنیان گذاران این جامعه ی تحت نظارت بازداشت می شود. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza

دانلود بازی Trial Xtreme 3 برای اندروید

Trial Xtreme 3 یک بازی مسابقه ای جذاب است که شما را در جریان بیش از 76 کورس مسابقه ای واقعی و رقابت با دوستان بر سر پیروزی به دنیای پر از هیجان خود می برد. مثل حرفه ای ها برانید و دوچرخه ی خود را به گونه ای کنترل کنید که هیچ یک از موانع مانند لوله های آب، سنگ ها یا لاشه ی دوچرخه های خارج شده از میدن باعث افتادن و جا ماندن شما نشود. در این بازی می توانید مقابل دوستان و بهترین دوچرخه سواران دنیا و شانه به شانه ی انها در مسابقات شرکت کنید و به همه ثابت کنید که لایق برنده شدن هستید. همچنین می توانید دوچرخه ی خود را بر اساس علاقه ی خود تنظیم کرده و با برنده شدن در مسابقه امتیاز آپشن های آفلاین را بدست اورید. این آپشن ها به شما اجازه می دهند تا دوستان و بازیکنان تصادفی را حتی در حالت آفلاین به رقابت بطلبید. فیزیک های جدید و متحول کننده ای که گیم پلی را کاملا تغییر داده است، 76 سطح بازی، 4 محیط مختلف و صدها منظره ی زیبا از ویژگی های برجسته ی این بازی مهیج است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 550601
تعداد مطالب : 675
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

ابزار پرش به بالا

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه